Gå til innhold

Jenter i Tromsø :)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bodd i byen i en uke og kjenner så og si ingen, og iallfall ingen gravide. Jeg vet dere har hatt litt treff og sånt, men vet ikke om jeg tør når det blir igjen siden dere allerede har møttes noen ganger, hehe... Jeg bor nært sentrum og bruker å gå rundt prestvannet som trim hver dag. Målet med denne tråden er å kanskje bli kjent med noen? Dagene blir temmelig lange når man ikke gjør annet enn husarbeid:P Håper på svar! Kanskje på pm tilogmed:)

Kjersti

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137965592-jenter-i-troms%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ingenting å være redd for...vi e litt treg, så vi augustpien har møttes bare en gang så langt. Har funne ut at vi kanskje skal møtes hjemme hos en av oss, i stedet for på cafè. Ligg en tråd under Bim-treff troms.

E 100% sykemeldt til og med i mårra, og regne med å bli det videre, så e hjemme om dagan. --Uansett bare ei uke til sommerferie for min del. Vil GJERNE være med å gå rundt Prestvannet en dag, fin trim det=:) Har dessuten bestandig en haug med brød til overs, fint å mate fugla der. Da går æ ut fra at du GÅR, og ikke jogge rundt, for æ e nemlig ikke akkurat i superform nei...

Cecilie

Heia du:)

Er ikke noe skummelt med treff. Va på et i kveld med mange gravide.Gikk helt fint det:)

Men syns vi aug jentn skal få til et treff snart!

Er sykemldt å har laaaaaaaange daga..Kan å være med å gå rundt prestvannet en dag..Har hund som må luftes så bare fint å gå litt tur.

Kafe e jo å trivelig.

Ha ha ha, æ syns æ ser dæ der du blir angrepe av måsan!!! Ser for mæ i avisoverskrift: "Gravid oppspist av gale måker, skulle bare mate endene" .... Sorry, æ har så billedlig humor, og enda værre no for tida.

CaJenne: Mista dæ på jekta den dagen, da æ prøvde klær og gikk amok i babyklæravdelinga, men æ fant en veldig fin shorts te mæ sjøl=:) Takk for gode tips. Dem sa at dem har egen, mye større mammaklæravdeling på Lindex-Veita. Så da vet æ det.

Æ treng å gå tur, å det e definitivt lettere å komme mæ avgårde hvis æ går lamme noen.

Fint vær i dag da. Kan sende mobilnummeret mitt te dæ å i postboksen Cajenne, så kan du melde hvis du får "joggelyst" rundt prestvannet eller nåkka

Cec

hehe.... Måse-attack! :P D ekje no særlig :)

No har vi fire en tråd her og en på BIM-treff trur æ :) Skreiv akkurat på den andre tråden og foreslo onsdag om ei uka, treff hos mæ, så hvis d passe for dåkk? Vi hold sånn halvveis på å ska fikse litt i leiligheta, så d e no ei dør som e malt og mange som e umalt og litt sånn, men d spille vel ikkeno rolle :P Hehe..

Men skriv på Bim-tråden ang. treffet, foreslo ikke klokkeslett, men passe best litt seint på dagen, f.eks. treffes kl. 20....

Vet om et par til me termin rundt august, så kan jo høre om d e non flere som har lyst å være me. Ellers så va jo ho som hete Heidi Hansen på første treff og hadde lyst å være me på flere også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...