Gå til innhold

skuffa over jormord tilbudet i fr.stad...

Anbefalte innlegg

Ringte for å få time.. fikk bare beskjed om å ringe når jeg var 24 uker på vei. Jeg sa pent at jeg hadde lyst til å høre hjertelyden å sånn.. men ho var bare kjempe kort i tlf.. =/

Også ringte jeg en annen jordmor .. men de hadde ikke time før 8 juli.. og da er jeg på ferie..

syns det er litt dårlig at man må vente så lenge jeg... :( De spurte om jeg var 1 eller 2 gangs da.. er 2 gangs.. så kan være at jeg ikke ble prioritert pga det.. men det er jo ikke riktig det heller..

*skuffa*

Fortsetter under...

Møtte på den koselig i sarpsborg (sentrum helsestasjon), vet at fler fra fredrikstad drar dit :) Kansje du skal prøve der?

Lykke til videre i hvertfall!! (Kan hende man må sie noe at man kansje skal flytte til sarp i løpet av sommeren.. vet ikke om man må gå i kommunen man bor, men da er det i så fall mange som tar en spansk en....)

hm, det var dårlig!!! har bare tatt kontroller hos legen denne gangen, men trodde man hadde krav på å kunne ta kontroller hos jordmor? forrige svangerskap gikk jeg på vestsiden helsestasjon i fredrikstad. de hadde alltid time til meg..

men man kan vel høre hjertelyden hos lege også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...