Gå til innhold

Chaiemae :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går rugingen ?

Nærmer det seg test nå mon tro ?

I alle fall sender jeg mange gode ønsker til deg,

og håper virkelig du får det svaret du ønsker deg.

Tvi-tvi !

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Chaiemae og Vilsågjerne!

Jeg har ikke vært så aktiv på skrivingen her, men ved vårt siste forsøk (i februar) var vi relativt likt, Chaiemae, på Nordica. Og i fjor høst tror jeg Vilsågjerne og jeg hadde uttak samtidig ca. Jeg følger med dere litt fra sidelinjen og tenker på dere og er også veldig veldig spent på hvordan det går for Chaiemae med de to gulleggene i magen:-) Håper håper HÅPER den sitter nå og at magen snart strutter full av tvillinger:-)

Du da, Vilsågjerne, hvordan går det for deg??

(For egen del lyktes vi faktisk endelig ved Nordica i februar etter hatching. Bare ett lite egg var befruktet, men det er nå blitt til en sparkende baby i magen. Er snart 19 uker på vei. Etter fire egguttak og to innsettinger og mange tårer).

Nå er det snart deres tur, jenter! LYKKE TIL!

Klem fra

Emiliten

Skrevet

Hei Emiliten :o)

Håper du koser deg godt med den voksende magen.

19 uker på vei har vel gitt deg en fin mage.Kanskje har dere også fått

kjønn også ?

Selv skal jeg i ilden denne uka med uttak og innsetting :o)

Er klar for ny dyst etter flere måneder med deilig hormonfri.

Håper på gode nyheter fra Chaiemae nå !

Klem fra

Skrevet

Det går greit med ruginga men er en del kvalm. Regner med at det er pga med. men håper selvfølgelig det betyr at jeg er gravid. Det er veldig lenge til jeg skal teste. 17. juni er datoen og denne gangen kan jeg ikke drive på med alle disse tildlige testene som jeg pleier. Ovitrellen sitter i en god stund og jeg tok siste i går.

Håper så indelig det går denne gangen. Er så drittlei av piller som skal inn både her og der, sprøyter og folk som skal "klå" på meg. Nå vil jeg bare bli gravid.

Skrevet

Hei Chaemae :o)

Rugetiden går vel sjelden fort nok,og du er jo inne i den tregeste perioden nå.Ser du har brukt hcg støtte dette forsøket.Når satte du de sprøytene ?Håper virkelig det er din tur denne gangen :o)

Hilsen

Skrevet

Jeg hadde innsetting sist mandag og tok ovitrelle onsdag, lørdag og tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...