Gå til innhold

Emmaljunga Duo Edge som gir etter i håndtaket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min gjør også det. Spurte hos forhandler om det var en feil, men fikk til svar at de ikke var laget for å bli dratt opp trapper og at det var derfor det sklir ut. De sa at hvis man må dra vonnen opp trappen så bør man velge ett annet understell.. sånt som er til å brekke i håndtaket.. med knapp. vet ikke hva det heter :) og helst ikke ha barnet oppi vognen. De strammet det skikkelig for meg i butikken.

fikk nye braketter eller hva en nå skal kalle de... de som man skrur til. en svakhet sa de på butikken her i Ålesund. jeg skulle være glad for at det var dette understellet og ikke det andre med knekk jeg hadde, da ville styret rett og slett knekke og falle av. En dirt nede på håndtaket gjør at håndtaket stopper om det sklir ut, samme som på krykker. Løp å få nye braketter!!!!!!!!!!!

Annonse

Hei dere. Jeg jobber på barneutstyrsbutikk og vil absolutt anbefale Classic understellet. Dette er billigere, bedre å bruke i trapper og veier mindre. Har aldri fått klager på at det knekker hos oss. Classic understellet er også smalere. Emmaljunga er et godt merke som jeg vil anbefale på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...