Gå til innhold

Finnes hostemedisin kun på resept?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla

Jeg husker ikke hvordan jeg fikk medisin da jeg var liten...husker bare at det smakte lakris!:P Har hatt vondt i halsen i ei uke, men var på bedringens vei. Men så i natt hosta og hosta og hosta jeg…hosta helt til jeg spydde ut masse slim og gørr, og da endelig fikk jeg sove. Våkna derfor ikke før telefontida hos legen var stengt, så vet ikke om jeg får tak i resept der i dag.

Fortsetter under...

Må være tuxi du mener. Den var så god.

Men nå er det jo faktisk sånn at den eneste hostesafta som faktisk hjelper kun er på resept.Den heter cosylan,og smaker dritt!

Alle de man får kjøpt på apotek/dagligvarebutikker linder litt,men de hjelper ikke. Det sier til og med folk som jobber på apoteket.

Annonse

Kan yang fra helsekosten er det eneste som funker her i huset i allefall.

Har fått cosylan på resept flere ganger til eldstemann, men får i han det 1 gang, så er det ikke sjangs å få det i han mer.

Gjest Riga + snulla & vesla

Så de som man får på resept gjør man sløv? For det kan jeg ikke ta uansett. Heldigvis så er halsen min bedre nå i dag, men håper inderlig ikke at det samme skjer i kveld. Antar at det var jublinga over at Nederland banka Italia som var utslagsgivende!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...