Tjorven1 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Håper det går bra med alle nygravide, gratulerer! Jeg hadde utskrapning i går, og alt gikk bra! Endelig, har hatt 2 operasjoner som har gått feil før - men alle gode ting er tre! og det satser jeg på når det gjelder graviditet også! Neste gang skal det gå bra, har jeg bestemt! Det har vært noen tøffe mnd, men nå begynner jeg endelig å skimte lyset i tunnelen. Legen sa at livmorveggen min var veldig fin - det tar jeg som et positivt tegn. Grugleder meg til kontroll om to uker, håper å få beg. som prøver igjen juli, men det er vel litt vel tidlig... men kanksje august. Må nok belage meg på blodfortynnene etc på en av grunnene til abortene kan vare dårlig blodtilførsel pga tidl operasjoner.. Nei, som sagt - endelig er jeg kanskje snart igang igjen.. Lykke til jenter!
StorkeMammaen Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Koslig å høre fra deg Tjorven. Håper virkelig det er din tur nå!! Mange klemmer fra
Daydream Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hei. Bra du greier å holde motet oppe tross alt. Neste gang er det din tur!! Lykke til videre.
ønsker1til Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 så bra du har fått tilbake pågangsmotet og positiviteten. å bli skuffet tar virkelig på. jeg har ikke abortert før, men kan tenke meg det er veldig belastende. Bra de sikkert vet grunnen da. NÅ SKAL det gå din vei!!! ønsker deg lykke til og håper det blir fulltreffer på neste forsøk!! du har jo ikke prob med å bli gravid da det er jo et supert tegn!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå