Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Ser for meg at den vanlige vogna blir for stor og tung.. Kjøper dere egen trille til å ha med på ferie? Anbefalinger?
atsjo Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Vi var netopp i kreta. Hadde med carena easy. Hadde absolutt ikke hatt med emmaljunga duo edgen vår pga at det var veldig smale fortau der og veldig smalt inne på butikkene. Gikk helt greit å ha med carenaen, men kunne egentlig ønske jeg spanderte noen hundrelapper ekstra å kjøpte en bedre trille. Trehjulinger er sikkert supert å trille med i syden
Mrs. Bouquet Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har kjøpt en Maclaren trechno xt til å ha med til kreta. Den har det meste som fjæring på alle hjul, full liggestilling, forlengbar fotstøtte, innebygd solskjerm, kalesje som kan vippes framover slik at barnet ikke får sol på seg når det ligger flatt, vanlig bremse på bakhjula, regntrekk, bærehåndtak, varekurv, liten lomme til småting på kalesja, god 5-punkts sele. Som tilbehør kan man få bag til den med hjul og håndtak, mer som en trillekoffert i stoff og komfortpakker i forskjellige farger og mønstre. Den er dyr til å være en paraplytrille, men om man skal reise en del, har tenkt å ha den til flere barn så er den nok verdt pengene. I tillegg får man mye for den på bruktmarkedet. Selges på blant annet www.biteringen.no men kan hende det lønner seg å importere fra utlandet.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Glømte å få med at den har regulerbare styrehåndtak i høyden og man kan låse hjulene eller ha dem slik at de svinger.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Anbefaler bugaboo bee. Super trillekomfort, vendbar, full liggestilling, god kalesje mot sol og ikkje minst lekker. Aberet er at den er dyr, men kjøper du den i utlandet kan du få att momsen:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Jeg har hatt med Graco Mirage en trille man kan klikke på Acta Graco bilsetet, da fikk jeg lurt med bilsetet på flyet også.. Det er kjekt å ha når man skal ta taxi eller leie bil der nede, for det tror jeg ikke man får låne i taxi m.m. Det finnes også en type paraplytrille som heter Graco Mosaic som er litt smidigere og mindre. Begge kan man legge ryggen helt ned på så de får sove godt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Ikke ta med dyre vogner på ferie, de blir fort ødelagt under flytransport, og det skal mye diskusjon til for å få erstattet vognen. Datteren vår var 9 mnd tidligere i vår da vi reiste på ferie. Vi kjøpte en billig reisetrille av merke Troller, kostet ca 700 kr. Den er lett, smal, enkel å slå sammen, ryggen kan legges helt flat osv. Vi ble faktiske så fornøyd at vi har parkert vår dyre emmaljunga og holder oss til reisetrilla også etter ferien. Ikke verdens beste støtdemping og komfort, men ingen ulykke om den går i stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå