Gå til innhold

fosterbevegelser og seteleie?

Anbefalte innlegg

Dere som har baby som ligger i seteleie kjenner dere mye/ofte bevegelser og hvordan kjennes det ut? Jeg er i uke 33 og har hatt seteleie siden uke 26, synes det er rolig i magen, var på ul pga dette i uke 31, alt såg fint ut. Det er bevegelser hver dag i form av åling/ bukting, men kjenner likevel det stresser meg litt at det er så rolig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137963167-fosterbevegelser-og-seteleie/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er i uke 33 nå, og babyen ligger fortsatt i seteleie. Det er også roligere til meg denne gangen enn forrige gang. Da var det mer hissige spark, oppover. Nå kjenner jeg hode øverst. Det glir liksom, snur litt på seg. Innimellom er det noen spark midt på magen. Ellers er det en del "småtripping" ned mot blæra og sånt. Men jeg synes det er forskjell fra forrige gang ja, men ikke slik at det bekymrer meg. Jeg kjenner jo masse rørelser. Jeg har kalt det litt kjedelig sparking...

Jeg ønsker den skal snu seg snart da... Har fått frist frem til uke 36.

• 1 måned senere...

jenta mi ligger i seteleie, men det er mye mer bevegelser nå enn sist graviditet., hun legger seg i tverrleie innimellom, og da kjenner jeg føttene helt ut i høyre side av magen...

Ny ultralyd onsdag. jeg krysser fingrene for oss alle :-)

Vi får prøve og prate med det lille nurket der inne og si at det er på tide å snu seg.

Eller hva med å sende inne kart og kompass?? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...