Smileygirl Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Vel vel, noen uker siden du spådde meg nå da, men da vinglet du litt mellom juni og juli på når jeg vil bli gravid da... Lurte på om du er mer sikker nå? EL denne uken ser du (sannsynligvis fredag) og hååååper så inderlig at det skal klaffe =) Så sa du flere ting sist som gjorde at jeg trodde på deg da, ting som stemte med meg =) Jeg: 24.07.81 Han: 26.02.81 Håper så inderlig på svar... Stoore klemmer fra Smileygirl
Smileygirl Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2008 Og så får vi denne opp på toppen igjen..... =)
Aventis Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er dessverre ikke heeelt sikker på om du er gravid nå, eller om det er rett før, men har samme følelsen av at det like før, om du skjønner!! Kjekt å høre at så mye stemte da! Det er alltid like gøy!=)
Smileygirl Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Åh, sååå kjekt da!! Er ikke gravid nå, for eggløsning er på fredag Så håper det kan klaffe denne perioden, føler det på meg selv at denne gangen vil det kanskje gå.. 1. pp var mannen min ikke i form, godt forkjølet og ikke på topp, 2.pp ble amputert av at han måtte reise bort, så denne pp føler jeg bare på meg at vi har goooode sjanser =) Håper du har rett at det er like før, like før er jo om testen er positiv om 2 uker, tjihi Har bestilt en liten gjeng tester på billigtester på nettet, så kan teste i vei når det nærmer seg! Dersom du ser noe annet, får opp noen lure tips, så er jeg veldig interessert i det? Planen er å ta det med ro, prøve psykisk sett å slappe av og ikke stresse med dette om du skjønner... og det tror jeg vi klarer nå =) Tusen takk for svar, du fikk virkelig "Smileygirl" til å smile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå