Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Evelina er utrolig søtt.. :-) Liker det mer og mer.. Hva synes dere om Evelina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg liker best litt "trauste" navn, så for min del blir det for sukkersøtt og jålete

Skrevet

Det er så sukkersøtt at en får hull i tennene. Minner om en tegneseriefigur. En som har et slikt navn vil aldri bli tatt seriøst.

Skrevet

Nei, sorry, ikke min smak

Skrevet

Er nok kanskje litt søtt, ja.. Blir vel Elisabeth :-)

Skrevet

Elisabeth er et fint navn, gå for det.

Skrevet

Liker ikke Evelina.

Men Elisabeth er flott!

Skrevet

Jeg liker Evelina veldig godt, syns det er mye finere enn Elisabeth.

Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Så godt at jeg må ta en prat med mannen om navnet på nr to (som ikke er på vei eller planlegges, men man må da ha navnet klart allikevel?)

Skrevet

Jeg synes Evelina er fint:)

Det er jo et veldig søtt og feminint navn, men at det er så søtt at hun ikke blir tatt seriøst, det er da bare tull!!

Nå skal det være sagt at jeg liker søte navn, Adeline er et av mine favoritter, og det regnes vel sikkert også som sukkerspinn-bløtkake-navn av mange her inne... :P

Skrevet

Evelina er kjempefint. Min niese som blir ett år i juli heter det, og hun bærer navnet kjempebra!

Hun er oppkalt etter Eva og Linda som er slått sammen til ett navn: Evelina

Skrevet

Syns det var veldig fint:) Men jeg liker søte navn, da. Minuset for min del er at det er litt langt.

Uansett finere enn Elisabeth, som jeg syns er litt kjedelig....

Skrevet

Synes også at Evelina er ett fint navn:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Evelina er et helt fint navn, det... ikke min stil, men ikke noe galt med det, og mye bedre enn mange andre forslag her inne! :)

Skrevet

Jeg synes Evelina er fint jeg. Elisabeth synes jeg er litt kjedelig.

Skrevet

Synes ikke det er pent, noe småharry over det, uten at jeg kan sette fingeren på hva det er... Bare liker det ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...