Trooghåp76 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Dere som har svart på mitt innlegg tidligere vet dette men her er en kort versjon. Var nede hos Nordica på min 6 tur nå og det var også den siste turen jeg tok hvis det ikke gikk på denne turen skulle jeg ta ivf, og dette hadde jeg ikke råd til. Så dag 8 begynte jeg å blø. Spotter enda litt men det er mere som rosa utflod og brun. Idag 14 dager etter turen skulle jeg ta en test og satt lenge og vurderte om jeg skulle ta testen fordi det var sikkert bortkastet. Men testen ble positiv med engang. Jeg kan ikke tro dette men jeg er gravid:) Er så glad og klarer ikke gjøre noen ting bare går rundt i ring. Hilsen en lykkelig
Månestråle75 Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Dette var jo bare fantasktiske nyheter! Gratulerer så mye!!!
StorkeMammaen Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Åh, så fantastisk, da var det helt sikkert en festeblødning. Kjempe glad på dine vegne. Klemmer fra
ønsker1til Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 FANTASTISK!!!! GRATULERER SÅ MASSE!! ENDELIG!!! LYKKE TIL MED GRAVIDITETETEN!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå