tvillingerimagen Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ringte til en privatklinikk i dag da jeg ønsker å ta en UL ekstra. Startet uke 12 i dag og siden det er 2 små der inne er det betryggende å se at allt står bra til. På privatklinikken fikk jeg time, men de ville jeg skulle ha henvisning fra fastlegen. Siden hun har vært super så langt ringte jeg og spurte om dette. Da var hun plutselig veldig skeptisk, og så på det som om det var for å spare penger, og at det var blitt en stor buisness dette med UL. Jeg blei litt små irritert, men sa at det er jo hennes valg. Fikk til slutt en henvisning, men blei overraska over reaksjonen hennes. Er det jeg som er overbekymret (les: altfor nysgjerrig) eller er det flere som tenker som meg?? Skal uansett på UL fk fredag!
jakriso Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 det e jo ditt valg om du vil ta en ekstra ul... ikke legens.. men kan love deg at du får ul i massevis.... hver mnd etter ordinær ul i 18 uke... og på slutten hver 14 dag.. så de blir godt passet på. men det er sant som legen sier ul er blitt big buisness
tvillingerimagen Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Blir sikkert nok av visninger i tida e 18 uker, ja! Fastlegen ringte tilbake i ettermiddag og beklaga hvis hun hadde vært krass, og sa at jeg selvsagt skulle få henvisning. Gleder oss uansett til ultralyd!
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Blir en del UL på oss ja! Vi hadde planer om å gå på 3D UL i Bergen i løpet av sommeren, men vi har blitt frarådet dette (av venner), med den begrunnelse at en gikk så ofte til UL når en venter tvillinger og at en ikkje kjente til om det var skadelig eller ikkje med mye UL... Så no er vi litt i tvil... :/
jakriso Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 tror jeg har vært 6 ganger der om 14 dager skal jeg igjen.....
Mango78 Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Skjønner godt at legene er litt tilbakeholdne med å henvise til UL i hytt og pine. UL er kostbart og unødvendig slik som det blir brukt av mange i dag. Har flere venninner som går privat annenhver uke. Tull synes jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå