Lillefix_pp Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Denne pp er vist helt på styr. Fikk Tr 16 mai, begynnte da og teste 6 dager etter,Har hatt eggløsning ca dag 12 -14 siden jeg begynnte med monitoren i feb. Men denne gangen (pp) dukket den ikke opp,viste bare høy fertillitet siden jeg begynnte og teste å er i dag på dag 25. Men viser da plutselig maksimal fertillitet (eggløsning). Har syklus normalt på 28 dager og venter da på ikm om ca 3 dager. Hadde noe som kansje kunne ligne på feste blødning dag 18 -20, har testet med QR i dag men den viser negativ. Noen andre som har vært borti det samme??
Underveis --> Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Bruker også monitoren, men har ikke vært borte i det samme. Ville vel kanskje stolt på at monitoren viser rett? Den måler jo hormonnivået, og vil vel ikke slå ut på maksimal dersom den ikke måler nettopp dette. Det hender jo at syklusene sklir ut litt innimellom. Hold oss oppdatert på hva som skjer da ;-)
Jenny251210 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Kanskje du fikk utslag så sent i syklusen fordi du er gravid?
Lillefix_pp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Mhmmm testet med clearblue sin digitale eggløsnings tester i går på ettermiddagen og på kvelden begge ga utslag på eggløsning. Testen i dag tidlig viste negativt.... + cb sin gravidtetstest. MIn clearblue fertilitetsmonitor har tydelig låst seg på dag 26, ber ikke om ny test, står jo at den kan kreve opptil 20 test pinner noe som den har fått denne pp. Men eggløsning på dag 25 er vel ikke sååå normalt at den er like frustrert som meg... men kansje bebisen sitter denne gangen .. ) Noen som vet hva jeg burde gjøre med fertilitetsmonitoren???
StineTveiten Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 sliter med den selv. har nå testet meg i nesten to uker, daglig. hadde første mensdag 26.mai, og burde vel hatt eggløsning nå? men det har ikke vært noe, noen som vet hva som er "galt"?
Lillefix_pp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 Da har jeg snakket med clearblue sin produktrådgiver og det er da bare og vente på neste syklus... Pga at fertilitetsmonitor tar kun 20 test pinner i syklusen uansett om en har eggløsning så sent, normalt bruker en jo 10 sty. Men hun mente at jeg også i dag har maksimal fertillitet å den hadde vist høy fertillitet i morgen. Clearblue sin digitale eggløsningstest viser bare LH stigning, men Clearblue monitoren viser både Lh og østrogen derfor er vel den noe mere nøyaktig på hvilke dager en har el.
Lillefix_pp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Lurer på til deg som sliter med noe av det samme, hva viser din monitor lav/høy ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå