Gå til innhold

Idag er jeg 13 uker:) Hvor langt er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.ja, dagene går sakte,særlig når du går i byen og ser høy gravide som er ferdig snart,da skulle jeg ønske att tiden gikk fortere. jeg gleder meg veldig til å få holde det lille nurket i armene.jeg har termin den

16 desember.du da?

har nok fått en liten kul:) Gleder meg til det blir sånn ordentlig babymage sånn at folk ser at man er gravid:)))

Er du 13 uker idag? jeg har termin 24 des.

Forrige gang gikk det fortere etter uke 12 syntes jeg...men men får nå gå her og vente.hehe:)

Annonse

Jeg er også begynt på min 13.uke, er 12+1 i dag. Og tiden går så vanvittig sakte. Men nu er det snart 4 uker ferie og da går nok tiden fortere. Har fått litt mage synes jeg. Er jo "bare" 3 år siden sist, så mageskinnet er ikke akkurat superstramt for å si det sånn.... He he. Men det er bare koselig. Har de siste to dagene vasket opp alle mammaklærne jeg hadde fra sist og de minste buksene passer helt fint.

koselig da,he he he.det er bare 16 måneder siden jeg fødte.og jeg ga jo bort alt av baby tøy og mamma klær, så jeg må jo kjøpe alt nytt jeg da,skulle jo ikke ha flere barn he he he.hvor er du fra foresten??

Annonse

hihi.. jeg er vel en a dem her i forumet som har kommet lengst. Er 15+2 idag. Termin 1.eller 3. desember (kommer an på om jeg skal høre på legen eller terminregninga her). Jeg synes det går fortere nå enn før 12. uke. Jeg har begynte å jobbe litt igjen og det hjelper nok også. Får litt annet å tenke på.

Hei! jeg er 12,4 (termin 28 des) men håper på januar barn selv om det er forferdelig lenge å vente helt til neste år! :-)

Er min nr tre, har to på 3 og 4 år fra før. Og magen... Ser ut som jeg har forspist meg på snop. Den ser ok ut til vanlig, men nå ser jeg langt fra gravid ut bare blubben! Gleder meg til folk ser babymage på meg!

Jeg er 12+2 og termin 24 des. Foreløpig da, har ikke vært på ultralyd enda, og heller ikke vært hos noen og hørt hjertelyd. Så til nå har jeg bare min glupende appetitt, trøttheten og kvalmen, samt en liten kul på magen - sånn oppblåst vet dere - som forteller meg at jeg er gravid.

Meeen har bestilt privat jordmor-time 24.juni for å høre hjertelyd og bli sjekket litt grundig og sånn :) Gleder meg!

idag er jeg 13+1 !!!! termin 19 desember!! dette var i følge ul. men hvis jeg skriver inn termindatoen min her på bim eller på babyverden så er jeg 13+3... jaja, vi får se den 21 juli, da er det ny ul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...