Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Del Skrevet 9. juni 2008 Fortalte til sjefen min at jeg var gravid i ca. uke 5, og hadde et møte med henne raskt. Vi diskuterte tilretteleggingen på arb.plassen og div. andre ting. Ble sykmeldt av legen min en hel måned, pga at jeg var mye kvalm, og pga at sjefen min skulle få tid til å tilrettelegge alt sammen. Jobber som hj.pleier i nattstilling 60% på to ulike avdelinger. Vi kom frem på møtet at jeg skulle få jobbe max tre dager i uka - me en dag fri imellom, og at jeg skulle KUN jobbe på skjermet enhet - slik at jeg slapp å løfte og håndtere sinte pasienter. Nå når jeg er kommet tilbake på jobb, forventet jeg at alt skulle være klart, siden jeg fikk tlf om at den første uka var planlagt for meg. Men når jeg så igjennom vaktboka på jobb, jobber jeg både tre og fire dager på rad, i en helt annen avdeling. Har prøvd å kontakte sjefen og turnussjefen, men ingen svarer, og folk sier de er på ferie! Hva gjør jeg??! Takker for alle svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137961001-oppr%C3%B8rt-og-sint/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå