Gå til innhold

Korrigering av arr, fjerne overheng??????

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et hastekeisersnitt for et år siden, magen henger fortsatt over arret, akkurat som det har blitt snurpa/stramma for mye v arret, selve arret er fint, men uansett hvor mye jeg trener henger det over alikevel!

Er det noen som vet noe om korrigering av dette, åpne og "flate" ut magen på en måte, hvem kan få det, og koster det noe på off.sykehus?

Eller er det noen her som har gjort dette, og hvordan foregikk det, før og etter operasjonen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137960982-korrigering-av-arr-fjerne-overheng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

hei

jeg har akkurat d samme problemet, jeg gikk til legen min og fikk han til å skrive henvisning til klinikker, jeg dro opp til konsultasjon og fikk innvilget nedre del bukplastikk. noe som da dekkes av trygdekontoret...må vel betale en egenandel på mellom 700-3000,-

Lykke til...

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg mener legen min sa at kravet var 5 cm. Vel, har samma problem. Men dette har vel ikke noe med keisersnittet å gjøre (selv om henge magen min også kom etter KS hadde den vel kommet uansett hvordan jeg hadde født).

Skal slanke meg før jeg får fikset magen, men den må jo fikses en gang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...