Gå til innhold

Lurer på ang vaskekluter og gulpekluter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel anskaffe meg noen. :) Hvor har dere kjøpt dette? Koster det masse? God kvalitet?

takker for svar! :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har kjøpt vaskekluter på Princess. Husker ikke helt om det var fem el seks i hver pakke. Kostet ca 15-20 kr.

Gulpeklutene har jeg kjøpt på Sparkjøp. Kjøpte rett og slett flanellbleier. Ikke så dyrt.

Skrevet

jag köpte vaske klut på kid igår. Kostar 15 kr styck. som ett bitte liten handduk. : - )

Skrevet

Ikea har noen fine vaskekluter, hvite, med forskjellig farge på hempa. De har også noen kule kluter en kan bruke til det meste

Skrevet

Kjøpte vaskekluter på Princess forrige gang, 25x25cm, veldig fornøyd med de. Gode og myke. Brukte de både som vaskekluter og gulpekluter. De er hvite med en sydd farget kant rundt, fantes ihvertfall med blå, rosa og gul kant. Kan være greit hvis man ønsker å skille de til forskjellig bruk. Disse klutene er fortsatt i bruk hos oss og vi kommer til å bruke de på nestemann også.

For større gulpekluter brukte vi store gaskluter som enkelte bruker som bleier.

Ellers så kan Mesoft-kompresser anbefales veldig. De kjøpes på apoteket og er til engangsbruk. Myke og passe tykke, er brettet 2 ganger i pakken og måler da 10x10cm, 100 stk i pakken. En pakke koster ca kr 21, avhengig av hvilket apotek man handler på. Mange bruker disse til å lage egne våtservietter, med vann og olje. Vi fikk anbefalt kompressene på sykehuset.

Skrevet

Kjøpt kluter på Princess. Har noen fra sistemann også - disse tror jeg ble kjøpt på KID. Stort sett fornøyd med kvaliteten. Flanellsbleier er også supert .- billige og bra på Sparkjøp. Ville ikke brukt IKEA sine vaskekluter til små barn - jeg synes disse er altfor harde.

Annonse

Skrevet

jeg har handlet og handler fortsatt de vi bruker på princess

frottekluter i forskjellige farger. 5pk - ca. 20kr

tynne kluter med fargekant, tror det er 5 i den pakka også til samme pris. kjøpte med blå og grønn kant til forskjellig bruk.

gulpekluter i gas, diiiigre, 3 i pk. 30kr. jeg klippet opp noen av dem for å ha mindre gulpekluter. brukte de også som "gulpepute" i vogn og seng de første mnd.

Skrevet

49.- for seks store gulpekluter....store som du kan legge over skulder når du bærer babyen ...kjøpt de på Jysk....det er stoffbleier egentlig...men de er helt perfekte.

Skrevet

Ja, vaskeklutene til Ikea er ikke å anbefale for babyer. Bruker de på jenta vår på 2,5 år til å vaske fjes og hender etter måltid.Men synes de er for harde til små babyer.

Skrevet

Ja, de med farga kant på Princess er myke og har god sugeevne. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...