Gå til innhold

Tidlig UL i dag.........SHIT

Mango78

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....jeg venter tvillinger. Er i uke 13 og kunne se to fullverdige mennesker inni der.Sprøtt. Nei, dette kom som et sjokk!! Men veldig kjekt. Jordmoren mente det var to gutter,men det er veldig litt tidlig å si det med sikkerhet?

Vi har ingen tvillinger i familien, så dette var virkelig overraskende. Hva gjør jeg nå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til videre med svangerskapet.

Skrevet

.....dette er jo ikke SHIT - men jeg skjenner igjen følelsen:)

Det tar noen uker før det kommer inn i topplokkket - men etterhvert så venner du deg til tanken.

Litt mer sliten i svangerskapet - men alt i alt så er det kjempeartig. Man får jo mye oppmerksomhet pga dette - og det er jo hyggelig.

Min oldemor fikk tvillinger og legen sa at det var nok - selv om det ikke var min bestemor.... så det kan nok ligge langt bak i slekten.

Skrevet

Gratulere med 2 i magen,sprøtt og flott...lykke til fremover!!du har virkelig mye å glede deg til!!!tvillinggutta mine er 8 mnd nå og gir oss så enormt med glede i hverdagen!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! De fleste kan nok nikke gjenkjennende til at det er et sjokk å få vite at det er tvillinger på gang...

Hva gjør du nå? Tja, tiden bidrar jo til å venne seg til tanken. Kan ellers anbefale å bruke litt tid på tidligere tråder her inne og å slenge deg med. Det er mange flotte jenter her inne som gjerne bidrar med sine tanker og erfaringer. Lykke til!

Dersom du bor i Oslo/omegn, så er vi en gjeng med større og mindre mager og faktisk noen som har fått sine tvillinger som møtes til lunsj hver tirsdag kl 12. Du er velkommen.

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Husker godt den følelsen, det samme skjedde meg på tidlig UL i uke 9.

No er eg i uke 21 og gleder meg til dei to små kjem ut i oktober :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...