Liaes Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Ser du har spurt litt rundt om IVF? Er dette noe dere skal begynne med eller? Kjekt å se andre 88' modeller her inne! Tror det har vært bare meg foreløbig;) Hvor bor du, og hva er deres problem? mvh
L<3E<3 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei du! Har nå startet med pergo, skal på kikkhulsoperasjon fer å sjå på egglederan etter sommern så blir d IVF etter der ein gang! vi ligger under uforklarlig barnløshet. (noe jeg nesten synes er værre enn om d hadde vært noe. for da har jeg vist hva som var galt!! ) litt nedsatt kvalitet på de raskeste soldatene til sambo, noe legen mente ikke skulle ha nå betyning! ettersom in sambo har enn sønn fra før osv! vi kommer fra Rissa som ligger på Fosen i sør-trøndelag! koslig at du har lagt merke til meg da:). hvor kommer du fra da å hav er deres problem?? du kan også legge meg til msn: [email protected].
Liaes Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Hei:) Så synd dere er uforklarlig barnløs da:( Da er det nestenbedre og ha en diagnose synest jeg og.. Samboeren min har dårlig kvalitet og lav bevegelighet på svømmerene sine:( Så gyn sa det var meget usansynlig at vi greide og bli gravid på egenhånd og beholde.. Vi har mistet i SA 3 ganger. Nå holder vi på og venter på at kromoson testen til sambo skal bli ferdig.. Skulle egentlig få svar når vi var der for ei uke siden,men da hadde de desverre ikke kommet.. Vi bor på Sola i rogaland akkurat nå,men skal flytte tilbake til Molde i løpet av Juli:) Vet ikke helt om vi skal velge st.olavs eller haukeland for ICSI ennå da... Blir det IVF eller ICSI på dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå