Gå til innhold

syden med vogn som ikke kan legges helt ned..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tror dere?7mnd gammel jente.skal en uke til syden og tenker å ha med min supre mclaren guest på 5,5kg:-) men så er det kun hvilestilling på den-kan ikke legges helt ned..hun sover i den av og til når vi er ute-men ikke lenger en en times tid.har en careena free-men den blir vell for stor å ta med?har ikke vært i syden med små barn før..;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et mykt sitteunderlag? Hun var veldig lita da. Prøv å myk opp overflaten med en babydyne e.l så går det nok bra. Ser babyer i utlandet "sitter" i i triller fra nyfødt av. Får litt vondt av å se på det. Mens vi her i Norge er gjerne litt vel hysteriske.

Skrevet

Jeg ville hatt vogn som gikk an å legge nesten helt ned. Vi tok med carena easy og gutten vår sov mye i vogna nå når vi var på kreta, han var 8mnd da. For å få spise middag i fred dro vi ofte ikke før på kvelden når han var trøtt slik at han sovna i vogna. Ellers ble det jo litt gåing i gatene også å når de er så små sover de ofte et par tre ganger for dag så ville absolutt hatt en vogn med nedleggbar rygg.

Skrevet

den er ikke hard;-) er kalersje på den også.hun har sovet i den-kjøpte den for 2mnd siden og hun sov i den da,men er usikker uansett-mulig hysterisk;-)

Skrevet

Om hun klarer å sette seg opp selv er det vel ikke noe problem, men det er ikke bra for en liten å sitte i vogn om barnet ikke kan sette seg opp selv.

Skrevet

Tror ikke hun mente at vognen er hard, men at ved å legge dyne/sitteunderlag, teppe i bunn så jevner du ut hellingen i ryggen sånn at den ikke blir så bratt. Da får barnet en flatere liggestilling =)

Hun kommer kanskje til å sove mer i vogn på turen enn hun gjør hjemme, det kan jo være lurt å ha i bakhodet.

Nå vet ikke jeg hvor langt bak den kan legges, men om det er ganske langt bak hadde jeg tatt den med. Blir hun halvveis sittende hadde jeg tatt med den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...