shimonie Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 noen som har noe å si om det? erfaringer? prøvde det for første gang idag. typen mente han kunne se bittelitt forskjell allerede, men om det er innbilning vet jeg ei. er ihvertfall villig til å betale for å få de vekk!!!!
to tette Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 koster det mye? har du mange / store brede strekkmerker? kroppen min ser ikke ut, jeg er 20 år, å blir sikkert aldri å ha på meg en bikini mer. snufs.
shimonie Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 de er ikke brede, men det er en goood del... la på meg mye under graviditeten, pluss fikk myyye vann i kroppen:( det koster 400 kr per time. jeg tar dobbelttimer da, så går det fortere... vil gjerne kunne gå med bikini i sommer hvis det er mulighet for det. sjekk laserklinikken anne harila eller noe sånn. ho sa ihvertfall at etter x antall ganger skulle merkene være usynlige. man kan jo håpe=P
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Har lest mye frem og tilbake jeg å da jeg føler meg som et vei kart:(... mine er heller ikke brede og noen ikke så dype! uheldigvis for meg, finnes det ikke laserklinkker her:(.. men pratet med hudpleier og de har kjemisk peeling der de peeler bort hud... man kan ikke sole seg på så og så lenge før.. men er litt usikker på det å?! har vært i kontakt med laser-klinikken om eventuelt dobbelt timer da jeg må reise dit.. gjør det vondt og trengte du mange behandlinger?! ja jeg betaler for å få de bort!!! tar de alle på en behandling eller?! har på rumpa ,magen og #håndtaka" jeg vil ha BOOORT!!!!!!!;-P
~Simelisa & Marina~ Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Hei. Jeg vet at det er fryktlig å slite med disse strekkmerkene og jeg vil også ha de vekk, men ikke for en hver pris lixom. En må prøve å se litt positivt på d da, d var pga d lille gullet vi hadde i magen at vi fikk disse strekk/skrekk-merkene. Noe må vi nesten ofre oss for vi å, for å få unger... Kan ikke regne med å se ut som 14 lenger etter ett svangerskap, men forstår de tilfellene der d er villig til å gjøre hva som helst. Jeg kunne gjerne tenkt å fått de vekk, men da føler jeg at jeg fjerner noe av livet mitt, de setter sine spor på hver sin måte ) Men husk at det er bortkastete penger å gjøre d før dere er helt ferdige me unger, har du merker og begynner med laser så kan jeg nesten garantere at de sprekker opp igjen inni de gamle. Det gjorde det til meg og jeg hadde ikke brukt laser, de trekker seg sammen igjen, men det tar langt tid. Kroppen er nesten tilbake i normalen etter 1-2 år, så vet dere d. Uannsett lykke til og kos dere i sommer, d skal vises at vi har fått unger, det er ett tegn på modenhet ) God sommer )
shimonie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 har bestemt meg for å droppe laserbehandlingene, ihvertfall til etter sommeren. etter 2 (dvs 4 timer) behandlinger ser jeg ikke veldig stor forskjell. syns 1600 kr ble nok å betale i første omgang. om jeg fortsetter etter sommeren gjenstår å¨se. det gjorde ikke vondt å ta behandlingene. merka ingenting. men om det faktisk virker, så tror jeg man bør ta hvertfall 10 behandlinger.. dvs 4000 kr. er dyrt ja. legen min mente det ikke funka... men han sa at dersom ikke magen min hadde trukket seg ordentlig "sammen" om 2 mnd, så får jeg gratis operasjon på den. røk en eller flere magemuskler under graviditeten som også kan være en årsak til at ikke magen er helt flat igjen. hun siste her skrev at man må tenke på hva man har fått ut av det her, dvs en nydelig sønn/datter,. men en vil gjerne føle seg vel der en går og, særlig når en bare er tidlig i 20-åra. når selvtilitten er i bånn pga at man føler seg for jævlig, så er det ikke lett å si at det var verdt det.... selv med verdens nydeligste og snilleste lille baby!
~Simelisa & Marina~ Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 er selv i 20-årene selv også, du kan se på bildene mine på profilen min og si om jeg har mer el mindre enn deg... kan forsikre deg om at har du mye fra før, vil de nok sprekke opp igjen neste gang du går gravid. vet hva du snakker om når du nevner dårlig selvtillit, er i samme situasjon selv også. men jeg har fått innvilget mageoperasjon pga overheng etter 2 keisersnitt.
to tette Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 håper på at de ufyselige strekkmerkene mine forsvinner "poff" av seg selv etter hvert. med litt tryll og triks, abrakadabra forsvinn!.. sukk. er heldivis ikke noe særlig med sommervær her nord til nå Har ikke vært en dag jeg ville hærtes å ta av meg gensern til nå Pia min e 3mnd nå, jeg ser at strekkmerkene mine har blitt mye blekere, men huden er jo heeeelt ødelagt. revnet i fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 jeg synes de som klarer å akseptere strekkmerkene sine og leve med de er heldige;)... jeg klarer ikke det, min datter er nå snart 15 mnd å synes ikke de er noe særlig bedre.. Bikini- NEVER EVER.. skal til legen og se om man får noe dekt, visst ikke blir det pengboka som må lide... jeg elsker min datter over alt ,men vil føle meg bra selv naken for min egen del og min samboer sin del.. går ikke i boxer engang.. selvtilliten er lik NULL.. de blir sef lysere å trekker seg mer sammen ,men de er like stygge 1 år senere synes jeg;(!! jeg skal begynne behandlingene etter sommern... lykke til jenter.. har ikke helt troen på laser jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå