Gjest Trollbundet Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Vis jeg får mensen på samme dag som de 2 andre mnd på rad så får jeg mensen i morgen. Jeg blir vanligvis ikke så fort kåt,har dessverre problemer med det.Vi har ikke så ofte sex.1-2 ganger i uka kansje.Litt forskjellig..Det har hendt vi har hatt sex flere ganger i uka.Bruker likevel å ha sex selv om jeg ikke er så kåt,for jeg vet hvor deilig det er:),dessuten er det jo veldig viktig for forholdet med sex! I natt da vi lå og bare tok på hverandre og koste,ble jeg plutselig dritkåt! Alt sambo gjorde var å suge puppene mine (beklager detaljene:)) og kose med den andre puppen samtidig.Det har han gjort mange ganger før,men jeg har vært så stresset med å tenke på å bli våt at jeg ikke har greid det.så det har ikke virket før i natt.Da ble jeg kliss våt! Så deilig å være skikkelig kåt! Tåler heller ikke at han stryker lårene og magen min osv.I morres lå vi også og koste og han sugde puppene mine og koste med dem,og jeg ble dritkåt! Dessverre ble det ikke sex på oss da for datra vår kom inn til oss. Kan det være pga at mensen er på vei at jeg plutselig har blitt sånn?? Bare 1 periode før har det vært sånn,og det i perioden rundt eggløsningen i slutten av april! Jeg har jo vært skikkelig kåt før også da,men er nok dessverre lenge siden..Men har vært såpass småkåt at jeg har lekt med meg selv og da har blitt våt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå