Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Sitter å drømmer litt her :-) Noen som tilfeldigvis har huskatalogen til Boligpartner og dertil prisliste?? Skulle gjerne visst prisen på huset "Gjendebu".
*Kleopatra Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hvor i landet er det du bor da? Prisen varierer fra sted til sted, kan være flere hundretusener i forskjell. Kan finne frem hvis du svarer:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ok, jeg bor i Buskerud, like utenfor Drammen.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Dytter opp i tilfelle du er her nå :-) Har bestilt katalog og prisliste, men det er jo leeenge å vente på posten. Og den kommer jo garantert sikkert ikke denne uka.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Dytter litt til :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Dytter i dag også jeg i tilfelle du er her nå :-) Katalogen har nemlig ikke kommet, og nyskjerrigheten..
*Kleopatra Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Beklager, hadde helt glemt av dette innlegget! Men nå har jeg funnet frem prisen for Gjendebu i Drammen: 1574000,-
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, helt iorden :-) Syntes bare det er leeenge å vente på katalogen i posten. Tusen takk!! Er foresten dette "den dyreste prisen på dette huset" av de som står i katalogen? Pleier jo å være 2-3 forskjellige priser ift om man ønsker byggesett eller satt opp? Håper du skjønte den elendige forklaringa mi nå, hehe
*Kleopatra Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Det er den dyreste prisen, ja (ikke nøkkelferdig, men levert i henhold til leveransebeskrivelsen). Si fra om du vil ha prisen på byggesettet eller leveransebeskrivelsen også. Eller om det er noen annet du lurer på. Bygger selv med BP:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2008 Da var det den prisen jeg var ute etter ja :-) Leveransebeskrivelsen ligger jo ute på nett, så den har jeg saumfart. Foreløpig er dette kun et "tanke prosjekt". Jeg vil gjerne bygge, og det er mannen med på. Og da har jeg fått ansvaret for å sette opp et realistisk budsjett slik at vi kan vurdere om det er økonomisk forsvarlig for oss. Og jeg har falt for dette huset her fra BP. Tror dette huset dekker alle våre behov for laaaang tid fremover. Men vi mangler jo tomt da, og det er jammen ikke enkelt å finne her i området :-( Hvilket hus bygger du da?? Kommet langt i prosessen??
dumme mamma Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Vær litt forsiktig med å bruke Boligpartner er mitt tips. Sikkert forskjellig fra sted til sted. Men i vårt område er det veldig mange klager på bygging, dårlig kundebehandling og prisen stiger om man tar ut ting som man vil gjøre selv... Kjenner mange som har bygget BoligPartner. For å si det sånn, selv om det nesten ikke er tomter å oppdrive i området, kun de du må bygge BoligPartner på så får de ikke solgt tomter. Tror de har solgt to eller tre på fem år...
*Kleopatra Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Vi bygger Kongsheim, men med kjeller og en god del forandringer både innvending og utvendig. Skrev under kontrakta i oktober, men pga trøbbel fra kommunen har vi ikke fått begynne ennå. Men nå er vi så nære som vi aldri har vært før, om det går på skinner fremover så får vi begynne med utgraving om ca 2 uker:) Har hørt det er vanskelig å finne tomter på østlandet ja:( Selv var vi så heldige å få billig tomt gjennom familien min (vi bygger på Sunnmøre). Lykke til:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2008 Det er også et kjempefint hus!! Tomt ja.. Har vært og sett på en i dag, men vet ikke helt om det er der vi kan tenke oss å "bygge og bo". Men det er samtidig håpløst å få en tomt til vettug pris der vi kan tenke oss det, så noe må man jo gi seg på etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå