lillir Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Klarte ikke å holde meg,så testa i dag med en "billigtest" kjøpt på nettet..(ikke mrg urin),er på RD 11. Kom frem en klar og tydelig strek!! Ja,ja tenkte jeg,negativ igjen!! Men etter ca 10 min så skimta jeg enda en strek?? Er det mulig?? Tok testen opp fra bosset og har nå ikveld fått vist den til sambo,og han ser også streken!! Blitt mye tydeligere nå,men tør nesten ikke tro det?? Skal teste igjen i mrg tidlig og på onsdag(opprinnelige testdagen)!! Er helt vakum i hodet!! Har lyst til å levere en urinprøve på legesenteret i mrg..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg håper så inderlig for deg lillir. Satser derfor på at en strek er en strek ! Klem:O)
micro Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 jeg synes du skal ta en test til i morgen. jeg tok test på r11 og den var veldig utydelig, men på r12 var den mer tydelig og i dag fikk jeg bekreftelse at jeg var GRAVID. lykke til!!
E n d e l i g Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Håper du er gravid og har fått tydeligere test i dag! Men du bør ikke feste lit til en test som har ligget en stund. Det hender ikke rent sjelden at ren fuktighet/urin gir synlige streker når testen har ligget lenge nok - det trenger ikke være utslag av hCG. Det er også derfor det står tydelig på pakken hvor lenge du kan stole på / lese av testresultatet.
togutter-08og10 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Lykke til, håper testen din er positiv. Husker at min var svak den første dagen og helt tydelig dagen etter. Bruk CB digital. Håper du lykkes denne gangen, husker deg fra tiden jeg var prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå