Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og jeg er så nervøs!! 17 uker nå, og fremdeles ikke kjent noe særlig til liv. Skal bli himmelsk å se babyen bevege på seg, og hjertet slå igjen :) Men huff så redd jeg er for at det ikke er liv der inne :( Men må jo bare tenke positivt, I know, så ja, skal bli vidunderlig å hilse på bitteliten min igjen! Noen andre i samme båt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137958841-en-uke-igjen-til-ordin%C3%A6r-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg gleder meg sånn jeg også - selv om det er tre uker til jeg skal(1.juli). Er skeptisk til at det er liv der inne - selv om jeg hørte hjertelyd hos jm i forrige uke.. hehe... Magen er jo så liten og jeg har ikke gått opp et gram!.. Men fytti så spennende det blir, kan nesten ikke vente!

18 uker i dag og skal på ul til fredag. Gleder gruer meg. Skal bli morro å se lille klumpen vår sprelle der inne. Vil liksom ikke tro at det er no der. Har fått kjempe mage jeg da, men ikke kjent noe som helst til liv. Såååå lenge til da....

Jeg var på kontroll med ul i dag, men ikke den ordinære da..

Alt så fortsatt fint ut, sprellet og vred seg og det kunne se ut som gutt gitt! Men hun ville ikke si det sikkert, vi må vente til ordinær ul for å få det bekreftet ;)

Jeg var sikker på at jeg var 16 fullgåtte uker, men det ser ikke ut som jeg er mer enn 15...kjedelig, men men.

Jeg fikk time til ordinær ul neste uke, så den ble flyttet to uker lengre bak!! :/

Så det blir ikke før 30.juni...ennå tre uker å vente altså..

Skal vel ikke klage siden jeg har sett den lille tre ganger allerede ;)

Men det er liksom noe spesielt med den ordinære ul.

Det blir muligens termin i desember da, men jeg holder meg her inne med dere jeg visst det er greit! ;)

Hei. Jeg skal på ordinær ul 17 juni.. Gleder meg veldig til å se om alt er bra med den lille og forhåpentlig se kjønnet:)

Synes det er lite med liv i magen jeg også til å være 2. gangs, men det er visst veldig normalt sa jm som jeg var hos i dag... Hørte hjertelyden igjen , og den lå mellom 152-154 ca....

Alle har jentefølelse hos meg denne gangen(har vært kvalm veldig lenge(fremdeles plaget) og kastet opp, noe jeg nesten ikke var med sønnen min). Så blir spennende å se.

Håper dere oppdaterer når dere har vært til ul da:)

LYKKE TIL

Annonse

jeg skal også på ord.UL neste tirsdag:) gleder meg masse:) får også tanker innimellom at det er ikke er som det er.. alt har jo gått fint så langt, var hos jordmor for ett par uker siden, da hørte vi hjertelyden:) blir godt å se den lille:) håper vi får se kjønn:) og at alt er som det skal!!

Jeg er 15 uker nå og skal på UL i Fredrikstad den 20.06. Bare gleder meg, er ikke nervøs. :) Men jeg har sett babyen på ultralyd hos en lege for flere uker siden da, men det jo er mer de kan sjekke og finne ut nå.

Har ikke kjent liv, det er vel på denne tiden man kan begynne å kjenne det vel? Vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter jeg.

Har kjent liv en stund nå, men synes det er lenge mellom hver gang og det har ikke økt i kraft desse sparkene, men nå når jeg var på UL førrige uken så sa han gyn at morkaken min sitter på fremre veggen på livmoren, altså mot magen, så da tar den emot mye av bevegelsene og sparkene til babyen som gjør at en ikke kjenner det like godt som hvis den hadde sittet inn mot ryggen...

Kjenner meg beroliget når så mange føler på det samme :) Selvfølgelig gleder jg meg mest, ikke misforstå :) Er bare det at psyken spiller inn litt som den selv vil når man er gravid syns jeg, så klarer ikke helt å styre alle følelsene ;) Så må jeg vel bare si at etter at jeg har fått en velskapt gutt fra før, så kjenner jeg spesielt på frykten for at noe skulle være galt... Men, om så var, så må vi bare ta det som det kommer. Og jeg har også vært på 3 UL fra før grunnet risikosvangerskap i starten, og på 12 ukers UL så alt helt normalt og fint ut, så nå skal jeg bare prøve glede meg til tirsdag :-) Hyggelig om vi kan oppdatere hverandre på hvordan det gikk da, masse lykke til alle sammen - gleder meg til å høre om alle de sprell levende friske babyene vi snart får se :)

Ja, da har den store dagen kommet og gått....

Jeg var så nervøs i dag at frokosten kom i retur. Har enda ikke gitt meg med å spy...

Men alt så bra ut på ul:)

Har ei skjønn og frisk lita jente i magen!!!! Er så utrolig glad nå, selv om jeg ble satt 10 dager tilbake.. (noe jeg egentlig ikke skjønner... Da må jeg ha testet positivt utrolig tidlig... stemmer ikke etter mens iallefall...)

Men skal tilbake igjen i uke 28 for å prate med fødselslege.. Da får jeg sikkert en ny ul også tenker jeg. Spennende uansett da!!!

Åssen er det med dere andre da?? Noen som har vært på ul i dag???

Heisann! Så gøy å høre at alt gikk bare bra med deg Går for gull :) Gratulerer med jentebebis i magen :) Langt er du nå da, siden du ble satt tilbake?

Jeg har også vært på UL som gikk bra i dag :) Har skrevet et innlegg om det over. Fikk dessverre ikke vite kjønn, men ble flyttet fram noen dager, det var heeeelt greit ;) Termin 19. nov.

Hvordan går det med dere andre?

Annonse

Hei:)

Plutselig ble jeg 17 + 2 gitt... Og jeg som egentlig er 18 + 5 i dag...

Jaja, hun kan jo bare være litt lita også da. Var ikke mer enn 2710 g når jeg ble født jeg:)

Dumt dere ikke fikk vite kjønn da hvis dere ville det, men så fint at alt er bra med baby`n . Det er jo det viktigste det, så får dato være dato så lenge... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...