Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg tenker og tenker og tenker og tenker, på hva jeg har lyst på, for magen er jo sulten. Men når det er varmt i været over lengre tid, så er det lite som frister og jeg spiser mindre og mindre......Har faktisk gått ned i vekt siste to ukene (ikke at det gjorde noe altså;-D) Men er jo glad i mat må skjønne!! Tror jammen jeg skal lage meg fløyelsgrøt nå, for de fikk jeg lyst på!!! Hmm.......ellers kan jeg jo riskere å bli slank i sommer!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2008 Pokker og, tastaturet mitt er helt på bærtur nå......bokstaver som plutselig ikke virker.......
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Er det smittsomt? I såfall kan du godt smitte meg! Jeg har alt for mye matlyst om dagen.. På IISSSSS..
♥Snulder Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jupp.... mangler matlyst.... Men tar det igjen på samme vis som Seier&Glede..... graver etter gull i fryseren;=)
Reveenka Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Matlysten er nok mindre, men det hindrer meg ikke i å fylle på med lettinntakelige kalorier istedet - les: is, brus, hvitvin. Ingen fare for at vekta skal gå ned her heller; det gjelder å holde på formene c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Regner med at 3 late uker kommer til å sette sine spor på denne kroppen også;-D Så noen fare over tapte kilo er det nok ikke!
Reveenka Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Ååhhh, TRE uker i Slaraffenland! Pjuuuuk! Hadde ALDRI jeg giddi, nei c",)
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 For å svare på spørsmålet: NEI, egentlig ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå