endelig bolle i ovnen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 har egg uttak onsdag og innsetting fredag.... har blitt invitert til utdrikkingslag på lørdag...skal ikke drikke, men hadde vært moro å være med alikevel.... tror dere formen vil være god nok? usikker siden dette er mitt første forsøk
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har vært i fin form etter alle mine 4 uttak, så ja,jeg hadde nok sagt ja til å delta.Men om du er usikker, si ja med forbehold ).
Nea og juniors mamma Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg vil tippe det går greit bare du ikke hopper og spretter Normalt er man, i hvertfall på Riksen, sykemeldt også dagen etter innsetting og det er nok for å forsikre seg om at du ikke går til en stressende jobb med mye fysisk aktivitet. Selv var jeg dagen etter innsetting i fin form, om no øm pga store eggstokker. Så kos deg på utdrikkingslaget om du føler deg i form og far varsomt
endelig bolle i ovnen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 takker for tilbakemeldingen:) jeg hører også til på riksen og blir sykemeldt i fire dager....som er ut lørdag. derfor ble jeg litt usikker, men dette høres jo bra ut:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 jeg var kjempedårlig etter uttaket, dagen etter klarte jeg ikke å gå... men to dager etter var jeg nesten helt fin :-) Så jeg kunne være sosial 3 dager etter uten problem. Ble ikke innsett på meg da... Syns du skal følge magefølelsen jeg, den pleier å stemme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå