tvilling73, 05/07 Skrevet 9. juni 2008 #26 Skrevet 9. juni 2008 Og det lille fotoapperatet og helsekortet ligger stortsett der også
lille me og mine Skrevet 9. juni 2008 #27 Skrevet 9. juni 2008 hehe... ja du er ekstrem jeg pakker: -body -sokker -strømpebukse - av og til bukse og genser - nå når det er varmere erstattes det med sommertøy -2 til 5 bleier etter hvor lenge vi skal være vekke -middagsglass/fruktpure, skje -flaske med vann -våtservietter -fotokamera (tas alltid med ) -håndkle ellers så varierer det jo litt etter hvor vi skal og hvor lenge vi skal være vekke
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 9. juni 2008 #28 Skrevet 9. juni 2008 3-4 bleier handkle\stellematte zinkalve våtservietter gulpeklut sokker body leke brødposer (til å hvie bleia i på wc) lamb lommetørkle smokk solbriller\solhatt tåteflaske med melk\vann engangssmekker:) thats it:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. juni 2008 #29 Skrevet 9. juni 2008 jeg har alltid: 2-3 bleier stelleunderlag våtservietter body evnt annet skifte smekke fruktpure/mat til gullet+skje vann på flaske smokk vaskeklut i brødpose som er våt (genialt=) solbriller til han leker til meg: pengebok nøkler mobil oj det var en del:) hehe...
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 10. juni 2008 #30 Skrevet 10. juni 2008 Hmm.. Nå fikk jeg noen tips til ENDA mer jeg kan stappe i stelleveska.. Jeg har: - to skift til lille - votter og lue (kan kanskje ta ut det nå) - liten jakke - 6-8 bleier - våtservietter - papir stelleunderlag Libero - håndkle - plastikkposer - solkrem - rangle - bitering - saltvannsdråper - paracet - ekstra smokk - salve hvis behov - kamera ved behov - teppe er alltid med, men ikke i stelleveska - lommebok, mobil, leppepomade, håndkrem, vannflaske, ammeinnlegg, purelan ++ til meg Ellers så pakker jeg litt etter vær, turlengde og behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå