forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei. Jeg har vært gjennom 6 inseminasjoner på Stork i løpet av det siste året. Brukte den graviditetstesten jeg fikk med derfra på lørdag, dag 15 og den var negativ - igjen. Litt nedtrykt kom jeg på å sjekke denne siden og leste om feilaktige billig tester. Løp ut og kjøpte en ny og tok den senere på dagen og den var jammen positiv! Takk for gode råd:) Merkelig at Stork sender med slike dårlige tester, forresten. Nå krysser jeg fingre og tær for at det skal vare:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer så masse. Jeg brukte også den testen fra Stork, dag 12, var helt klart positiv. Så er kanskje litt forskjellig fra person til person... Men viktigste er jo at en ER gravid
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 Takk for alle gratulasjoner. Det hele føles fortsatt litt uvirkelig, men bra!
StorkeMammaen Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så mye. Jeg og hadde dårligere resultat på sånne billigtester, så clearblue er best!!! Masse masse lykke til. Klemmer
Tjorven1 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 GRATULERER! Så fanastisk! Mine Storktester har vært veldig veldig svake, mens de andre har vært mye mer klarer. Det samme gjelder eggløsningstestene. Nei, billigtestene er ikke noe for meg... Lykke til, håper alt går bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå