Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare si at jeg føler så veldig med de som virkelig sliter med å bli gravide.

Selv om mange er i mye værre situasjon enn meg, så er jeg litt deppa over at det tar så lang tid for oss.

Jeg og mannen min har en sønn fra før som blir 4 år veldig snart. Da han var litt over 6 mnd tenkte vi at vi kanskje skulle prøve igjen med nestemann. Vi brukte ca 1 år på å få førstemann, så vi tenkte vi skulle være litt føre var. Men, som dere skjønner så har det ikke skjedd noe enda. Det gikk greit en stund, siden han var så liten og mye å passe på. Men de siste 2 åra så har vi vært litt ekstra nøye med å virkelig prøve, og nå merker jeg at jeg er litt desperat. "ALLE" rundt meg er gravide...regne baby boomen. Jeg greier liksom ikke å bli glad på deres vegne.

Føler meg veldig slem.

Vi har ikke gått til legen med dette før for 1 år siden. Vi ble først henvist til gynekologklinikken. Har vært der 3 ganger uten egentlig å få noen råd eller form for behandling. Han sa bare at jeg skulle vente til neste gang...og så neste gang...."da er du nok blitt gravid". Hallo...har ikke blitt det på de nesten 3 åra vi har prøvd!

Var der en tur i dag, og fikk en annen lege. Hun var helt oppgitt over at ingenting var blitt gjort, så hun ga oss en henvisning til rikshospitalet. Så da er det bare å kjøre på.

Håper at vi klarer å få det til på en eller annen måte..:) Hadde vært veldig koselig å få en liten baby igjen snart.

Jeg ser jo selvfølgelig at det er mange som sliter mer enn meg, og jeg føler med de. Jeg kan jo egentlig ikke klage, men når man er midt oppi en situasjon så blir man frustrert. Det er så mange som tar det å bli gravid for gitt. Som en venn av meg. Hun planla å bli gravid og uka etter var hun det. I tillegg så presterer hun å klage også. Det provoserer meg.

Ganske urettferdig er det og. Men,man kan nesten ikke sitte inne å grine heller. Det gjør jo situasjonen mye værre. Får bare håpe at det er en mening med alt sammen, og at det skjer noe snart.

Dette ble en lang melding..:)

Vil bare ønske alle lykke til. Håper at det klaffer en dag snart..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida, detta var nesten litt skummelt og lese, veit akuratt hvordan du har det!

Har ingen barn fra før, men har prøvd i snart 4 år nå, og venter bare på og høre fra riksen...

Går på pergo for tiden, men er på dag 22 i syklussen nå, og merker ikke noe til el enda.

Har også en venninde som har blitt gravid, ble bare bråbestemt, og den første mnd satt den!! Veldig gla på hennes veine selvfølgelig, men savnet etter og bli det selv er ganske så stort...

Er det eneste vi tenker på her for tiden egentlig, og begynner og bli ganske frustrerte begge to, og det er jo ikke så bra for forholdet;\

Men håper de kan finne ut hva det er med oss da, vi er nok så heldige og får en positiv test en dag vi oxo, får bare tenke på hvor glade vi blir da:D

Ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

hey. vi har akkurat væørt gjennom noe lignende, jeg var hoas en gyn som jeg sa jeg måte ned i vekt også ble dte ikmke gjort mere. så da bytta jeg og fikk den bra dama, vi har en sønn på snart 3 år, og prøvd i 1 1/2 år. så endelig har vi begynt å få hjelp. det er så mange gyn som ikek tar ting på alvor da man har en fra før. da trur di man har så lett for å bli gravid, spes di jeg har vært hos. hun jeg har nbå fikk sjokk hun da di hadde pratet pom vekta mi og alt, og ikke nevnt pcos eller noe annet til meg. men hun jeg har nå er aller beste, får så mye hjlep nå. så nå har jeg tatt ferdig det første kuren min med pergo, så nå prøver vi for fult her hjemme. hvor bor du henn`? jeg gikk til en privat en, koste det det koster,mm men jaggu er hun flink. så anbefaller ei unni larsen på strømmen;D

så vi få krysse alt osm kan krysses på kroppen våres.

Skrevet

Eg kreiv omtrent det samme om du skreiv (sjekket ikke først) :) Se på innlegget ovenfor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...