Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Del Skrevet 9. juni 2008 F.eks hva som er forskjellen på de ulike understellene. Andre detaljer??Veldig takknemlig for svar :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137956435-noen-som-kan-mye-om-brio-happy/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja jeg kan en del, har også brosjyren rett ved meg her ;-). Understellet som heter compact veier mest, har null fjæring,varekurv av stoff, har vendbart håndtak og blir minst sammenlagt. Men har man bag/sittedel på understellet tar vognen like mye plass uansett hvilket understell man har. Står i brosjyren at dette understellet bare kommer med luftkanalhjul, men tror kanskje det tidligere også har kommet med lufthjul. Sportsvognen med dette understellet veier 16,3 kg komplett. Understellet som heter teleskop har mye fjæring, ikke vendbart håndtak og har varekurv av stål. Kommer med lufthjul. Vognen med dette understellet veier 15,1 kg komplett. Understellet som heter light telescop veier minst, har også mye fjæring (fjæringen er lik som på telescop) og varekurv av stoff (denne er høy og rommer mye). Kommer med luftkanalhjul. Vognen med dette understellet veier 13,9 kg komplett. Vi har vognen med light telescop understell og er veldig fornøyd. Super god og ikke minst kjempe lett vogn! Digger den :-) Gjør ingen ting at det ikke er lufthjul når fjæringen er så god. Det er ikke hardt å trille likevel. Og selvom fjæringen er så god er det ikke stress å svinge, heller tverdt imot! Føler ikke at jeg må trykke håndtaket langt ned i bakken sånn som på simo. Dette sikkert fordi denne vognen er så lett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137956435-noen-som-kan-mye-om-brio-happy/#findComment-137957459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå