Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har selv vært en del plaget med dette i svangerskapet, og brukt Sceriproct salve uten effekt. Lette etter diverse kjærringråd på nettet ang. dette, og kom over ett råd om å smøre med honning morgen og kveld. Prøvde dette, og bare etter 1. gangen var hemoroidene nesten helt borte! Kjempegod effekt! Ville bare dele dette rådet med dere, da det sikkert er flere som er i samme situasjon.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Takk for tipset, Det skal jeg prøve! Har vært veldig plaget i det siste og Sceriproct hjelper ikke det dugg på meg heller... Har prøvd den nye Ac3 og den hjelper litt, men ikke bra nok. I kveld prøver jeg honning :-)
AnonymeAnine Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er plaget av hemorroider og bruker alcos anal uten at det egentlig blir bedre. Begynte å klø litt igjen nå og dyppet en bomullsdott i saltvannsblanding (1 l + 3 ss salt) og plasserte den på hemorroiden. Må si jeg er litt overrasket over at kløen faktisk er borte! Men om jeg ikke blir imponert over saltvannskuren skal jeg absolutt prøve honning:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå