Gå til innhold

Flere som er 14+ som IKKE har fått mage??

Anbefalte innlegg

Eller er jeg alene?? :-( Hehe... Jeg venter å venter på denne fordømte magen!!! Er helt flat enda... Er 14+2 førstegangs, å vet at det tar lengere tid enn for de som har født før... Er lita i utgangspunktet, så jeg hadde trodd det ville vises ganske tidlig..?! Men neida......

Har vært på UL, så jeg vet at det er en liten sprellemann der inne... :-)

Men hadde jo vært deilig å se litt gravid ut??!! :-)

Fortsetter under...

Hei!

Er 15 uker akkurat idag, og jeg har heller ikke fårr så mye mage enda. Den magen jeg har hadde jeg før jeg ble gravid (et resultat av for mye snop,hehe) Så du er ikke alene! Jeg gleder meg masse til magen kommer og det begynner å syns:)

Heldiggriser ;) Jeg er akkurat 12 fullgåtte uker idag (gratulerer til meg ;) og har en skikkelig kul på magen allerede. Hjelpe meg. Større bryst da selvfølgelig, men ikke større noen andre steder. Ser ut som om jeg er seriøst forstoppet hahaha :) Så jeg føler meg rett og slett litt blubben!

Jeg er 14+3 og har ikke det minste antydning til mage. Ikke er jeg utålmodig heller. Vi skal tross alt være gravide omtrent 6 mnd tid, og det vil tidsnok komme en tid hvor vi ønsker den digre magen vekk. Jeg bare nyter å føle meg bra. :-)

Annonse

åååå så deilig å se at det er flere på 14+ som ikke har noe! Jeg er veldig slank i utgangspunktet og trodde det ville syns innen nå! Ville følt meg bedre om jeg så det vokste litt der nede! Er også førstegangs, hvorfor er det egentlig sånn at det syns fortere på flergangsmødre?

Ja, dette var fint å se at vi var flere uten kul på magen... :-) niana, grunnen til at det går fortere på flergangsfødende er vell fordi livmora er mer elastisk, og utvider seg fortere enn på oss førstegangs fødende?!:-) tror jeg at jeg har lest et sted i hvertfall... :-)

hei. må si jeg syns dere er litt heldige som ikke har vokst ennå.

jeg er 14+1 og har flere bukser som er trange, og topper som var il bukselinninga før. nå er det flere cm glippe. (ser bare feit ut nå)

venter og gleder meg til baby mage jeg å.

men vil ikke bli elefant.......

Annonse

men jeg lurer på om det er noen gravide som rett og slett kansje spiser mer å har fått mer mage. eller om det faktisk bare er den kulen??

er jo sånn at musklene i kroppen blir svakere (er det ikke sånn det er?)

derfor så blir en litt segen i den ellers så superstramme kroppen vår ;)

jeg tenker litt sånn at jeg kansje har unt meg litt ekstra godis pga jeg har vært så mye kvalm osv. ligger jo bare på sofaen hele tia.

menneh. hurra for oss som skal ha barn. det er hvertfall sant :D

Hei...

Jeg er 14 uker akkurat og har fått en liten mage allerede...men så har ikke jeg vært kvalm eller kastet opp heller....spiser nok ikke særlig usunt men...dessverre ser det ikke ut son baby mage..bare en ekstra "bilring" derfor tør ingen og spørre..tror vel bare jeg har blitt tjukk:)

hehe. jeg har helt flat mage om morgenen og litt utovermage på kvelden nå. føler også at alle sikkert tenker: oi, se hu har fått bilring/pondus ja, lite pent. spesielt når jeg gikk i litt ettersittende singlet her om dagen når det var så varmt. har imidlertid gått ned i vekt på beina, det liker jeg ikke.

Litt funny faktisk..hadde på meg en tunika av jeans stoff i dag, så nok litt små gravid ut, da var det ei som kom bort og sa at hun hadde lurt på om jeg var gravid, men torde ikke si noe tilfelle jeg bare hadde lagt på meg..he-he..men i dag var hun IKKE i tvil...gleder meg til tydelig baby mage....selv om buksene mine allerede er blitt trange:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...