Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har gått 4dager over ikm, kan du se om jeg er gravid?

f:270385

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vel. Da jeg gikk inn for å se det du hadde skrevet ble jeg veldig glad! Litt sånn forventningsfull glad hvis du skjønner. Så jeg vil tro du er det... Føler at du er det nå ja! Er det et etterlengtet barn?

Skrevet

Ja, det er nok det. Dette er 7mnd vi prøver.. Da håper jeg det stemmer, du er den andre som sier det. :) Spår du i tarot?

Skrevet

Ser du hvordan svangerskapet evt går? :)

Skrevet

Jeg tar det på feelingen for å si det sånn =) Har i grunn aldri vært borte i tarot eller slike ting... Jeg tror det blir et helt greit svangerskap. Vanlige plager vil du få, men ser ikke at det blir ekstremt på noen måte.

Skrevet

føler litt rosa på deg. At det er en feminin kraft som kommer først... Si fra om det viser seg å bli en jente da =)

Skrevet

Det er bra:) jeg tror det stemmer mer på feelingen:=) ååå, vi har venta så lenge på dette, så håper det stemmer;) Kan du se noe kjønn?

Skrevet

Tror fortsatt jente på deg. Men tror du også får en gutt en gang

Skrevet

Kan du se om det blir samme far på barne? hehe, tusen takk for at du tar deg tid:)

Skrevet

Der er jeg litt usikker... Så jeg tror det får bli noe du lurer på :) men siden du spør vet du kanskje allerede svaret selv? Hva tror du instinktivt selv?

Skrevet

Jeg tror det kommer til å bli oss, er bare noen som prøver å ødelegge.. men vi holder sammen:) hehe.. Kan du se når testen evt viser positivt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...