Gå til innhold

Slimproppen har gått!

Anbefalte innlegg

Nå har slimproppen har gått!! 33+2 uker i dag.. Ringte å hørte med føden, det var visst helt vanlig at den gikk så tidlig... Ting på gang??.. Synes det er litt tildlig altså, synes lille Marie kan ligge i magen enda noen uker.. Men det kan jo ta mange uker før fødselen starter enda..!

Hjelp, litt skummelt dette!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137955696-slimproppen-har-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min slimpropp gikk lørdag. Jeg har termin 7/7

På fødeavdelingen sa de at det kunne skje samme kveld, men det kunne og få noen uker.

Har lest litt på nettet, og det variererer fra en dag til uker.

Men det er et tegn på at noe er på gang...

Ønske deg masse lykke til!!

Annonse

Deler av slimproppen min gikk for 2 uker siden... da 34 uker... men her har det desverre ikke skjedd noenting etterpå... men har i etterkant mistet deler av den 2 ganger... en gang med blod på.. men det kan være HELT normalt sa legen til meg :) Men lov å håpe det skjer noe snart.. jeg er hvertfall KJEMPE klar :D

Jeg kjente at jeg plutselig fikk et vannvittig nedpress slik at jeg virkelig måtte stoppe oss, også kjente jeg det kom noe i trusa da gikk jeg på do. Men er ikke alle som merker noe til det sa min jordmor ihvertfall :)

Da hadde jeg fått litt "reality-chek" tror jeg :) Skjer noe snart, liksom. Selv har jeg ikke sett noe til den, og har bare litt over 4 uker til termin. Men så har mamma aldri sett noe til hverken slimpropp eller vann før fødslene har vært godt i gang, så tviler vel på at jeg ser noe til den, men må innrømme at jeg ser etter når jeg er på do.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...