Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Den med sangen "mom is home.." Ganske gammel film.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Ååå, det vil jeg og vite!! ) Har sett noen klipp på youtube... Vil ha hele filmen jeg og:)
Mersa og gutta <3 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 er den ikke britisk? er den dubbet?? Har alltid trodd den var britisk jeg....?
Gjest -<<- Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Da jeg sjekka for et par år siden, var den ikke mulig å oppdrive annet enn på VHS på russisk. Mulig dette har forandret seg, men jeg tviler. Så da har du youtube, eller du kan lete etter denne russiske vhs-en. De hadde den på russiandvd.com en stund, men aner ikke om det fortsatt er tilfelle. Heter Med grimm og gru på norsk, Rock'n Roll Wolf på engelsk, Mama på russisk og Ma-ma i original.
Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Ja NRK viser den av og til i jula. Synd det skal være så vanskelig å få tak i den da. Og greit å ha den på engelsk ..
petite fleur Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Jeg fikk høre at den ikke var å oppdrive på dvd, så jeg har tatt den opp ;-) Ligger i dvdopptakeren vår ;-)
☆Monkey Business☆ Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 http://www.amazon.com/Mama-Mother-Mummy-Rockn-Regions/dp/B00164SB8C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå