petite fleur Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg kan ikke fordra "drite ut bruden"-utdrikningslag, så jeg ville dratt på spa, båttur i Oslofjorden, piknik i Frognerparken/ Langøyene/middelalderparken, ut og drikke kule drinker på et utested hvor de har fin uteservering til slutt (f.eks. Aker Brygge, selv om jeg ikke er no fan). Have fun! ;-)
tante grusom master of law Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 vi var på ridetur i maridalen! Kjempefint!
Sivalur Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Megazone er kjempemorsomt!! Eller go-kart, paintball, curling... kommer jo litt an på hvor mye penger dere skal legge i det også.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 vi var på holmenkollen hotell hvor bruden fikk spa mens vi plasket i bassenget.. picknik i parken, eller ta båten ut til øyene, masse kos, men mye er jo litt væravhengig..
ollibolli Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Keramikkmaling på Glazed and amused??? hver enkelt maler en kopp eller tallerken til bruden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå