AniBer Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Testet igjen positivt på morgenen i dag, men har nå begynt å blø... Skal til legen i morgen for å måle hcg... F....!!! Er ikke veldig optimistisk....
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Opp med hodet AniBer, det er jo mange som har blødninger og som det likevel går fint med. Dette kan bare være hormonsvingninger. Fra lommelegen; "Hormonsvingninger. Kan gi småblødninger i begynnelsen av svangerskapet. Blødningen kommer ofte på tidspunktet for uteblitt menstruasjon." Bedre å teste positivt og blø litt enn å teste negativt og få utsatt mens grunnet progestan/østrogen pillene. Håper det går din vei dette likevel;)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Ønsker deg lykke til med blodprøven i morgen! Siden du ruger på 2, kan det jo være at i alle fall en av dem klorer seg fast
Nøtt Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Å nei.. Skjønner fortvilelsen din. Lykke til i morra.. Håper det bare er en hormonrelatert blødning!
Søskenhåp adopterer Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Ååååå - men det kan allikevel gå helt bra, men en får jo helt skrekken av blødninger.
AniBer Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har mistet håpet, blør enda kraftigere nå. Har fått tatt hcg-prøven, men får ikke svar på den før i morgen eller torsdag... Hadde jeg visst det tok så lang tid hadde jeg reist på sykehus for å ta den(tok hos fastlegen). Hadde jeg tatt den på klinikken hadde jeg nok fått raskere svar, men det er nesten 2 timer å kjøre dit... Hadde en fin samtale med mannen min på tlf i stad, vi ble jo ganske satt ut begge to av dette.. Han avsluttet samtalen med å si; "Vi har jo hverandre! Jeg er utrolig glad i deg og ville ikke byttet deg ut for alt i verden!!" Da kom det noen tårer hos meg altså, kommer t.o.m noen bare når jeg skriver dette... Hormonene er ihvertfall i sving!! Uansett, lykke til alle dere andre damer!! Nå tar vi oss en god sommerferie og prøver på nytt med fryseforsøk til høsten!! En god og varm sommerklem
Silje & prinsen<3 Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Hei Aniber* Det var synd å høre om blødningen. Men det kan vel forsatt gå bra... Med tanke på at du satt inn 2 egg.. Ta ikke alle sorgene på forskudd endå, før du får svar. Selv om det ikke er så lett! Er lit utafor sjøl, var jo så dum å måtte teste, negativt! Vet det er tidlig, men er så forbaska nervøs! Vil bare bli gravid! Blir noen lange mnd å vente på evt fryseforsøk til høsten!! =( ( vist eg ik er gravid) Men sant som mannen din sier, viktig at vi har hverandre.. Lykke til hvertfall.. Håper det ordner seg.. Sender deg en GOD klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå