Lotta med novembergutt Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 (kombi er slik at du kan ta bag-delen ut, ikke sant?) Hva slags bil har dere som har denne? Vi har en liten toyota corolla, og er redd vi ikke har plass i bilen til denne vognen ...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 ja kombi er slik man bare legger bagen rett inn i sportsdelen, vi hadde stasjonsvogn når vi hadde simo kombi, tok mye plass, og er tung og løfte, så jeg vil ikke anbefale den hvis du har liten plass i bilen, og må løfte høyt for å få den inn
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Den tar veldig stor plass så jeg tviler på at du vil få plass i corolla. Min mor har opel astra sedan og der måtte jeg ta av hjulene for å få den i bagasjerommet.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 glemte å si ista at jeg måtte ta ut bagen og ha den i baksetet når jeg hadde vogna i bilen!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 tror nok ikke simo kombi er noe for dere.. dere kommer til og slite dere ihjæl for hver gang dere løfter den inn og ut av bilen.. så da ville jeg heller sett på en litt mindre vogn. brio happy eller teutonia..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 emmaljunga city cross er vist liten og lett og passer greit i små biler
Laybik Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Vi har Simo kombi men vi har ikke brukt den enda da, siden bebis ikke er født enda. Når har vi en Honda CR-V, men vi skifter snart til Ford Mondeo, store biler altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå