Gå til innhold

17 år gammel jente skal kalle sønnen Kent-Ronny..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det urimelig å si i fra om at det er veldig "belastet" og eller harry?

Fortsetter under...

Skrevet

Kan vel kalle ungen sin hva hun vil???

Skrevet

Ethvert barn oppdratt av en syttenårig mor som synes Kent-Ronny er et bra navn, ligger vel bra an til å leve opp til navnet.

Skrevet

Da kan han jo finne seg en kjæreste med navn Aurora-Nicolette eller noe annet white trash....

Skrevet

Har alderen noe med navnet å gjøre?

Skrevet

hva er så galt med det navnet da? Et belastet navn? Dummeste jeg har hørt.

Annonse

Skrevet

å herregud, for en krise. også er hun 17 år? :P:P ja, det var så krise, skjønner godt at du la det ut på bim.. herregud, get a life:P

Skrevet

Er kent-ronny så rart? Vet om flere som heter det.

Skrevet

hahahaha ler meg skakk!

Bare for nysgjerrighetensskyld.. bor dere i nord?

Skrevet

Haha, stygt å si.. Men jeg ser faktisk for meg "pøbelen" i bygda, som står røyker/snuser og råner rundt i gatene ;-)

Skrevet

Hvis hun liker det selv og har bestemt seg for det, så er det vel ikke noe du kan gjøre fra eller til uansett?

Er gjerne foreldrene som velger navnet til barnet sitt, uansett om vi rundt liker det eller ikke.

Skrevet

Kanskje hun får tvillinger så kan den andre hete Rolf-Ole!

Skrevet

Haha, dere bare MÅ bo på et sånt sted der alle kjenner alle! Sånn typisk "tettsted-med-max-800-innbyggere"-navn ;-P

Annonse

Skrevet

Ja, det er vel bare til å si i fra det. Men alderen til mora har vel liten betydning i denne sammenheng.

Skrevet

Hun er ikke fra myre vel? der kan man kalle ungene hva man vil.

Det bor et tvillingpar der som heter Ove Bjørn og Bjørn Ove.

Skrevet

Som nicket mitt tilsier har jeg ikke mye tiltro til menneskeheten. Et navn er belastet fordi vi gjør det belastet. Med dette innlegget gjorde du navnet mere belastet. Det er da en mor og fars soleklare rett å velge navn på egne barn. Hvis du blir spurt kan du si din mening ellers ønsker de helt sikkert ikke innspill fra din kant.,

Miss M

Skrevet

Hva har det med saken og gjøre at hun er 17år?

Skrevet

tror nok at sander-lukas kommer til å bli et belastet navn i fremtiden, for det høres litt fordummende ut

trodde faktisk at 17åringer ville valgt mere moderne enn som så, det er jo et litt gammelt navn kent ronny, fordi om det var belastet kommer nok det til å snu

Skrevet

Ja da blir min sønn både belastet også er han dum!

Hvorfor i alle dager skal man bry seg så mye om hva man kaller barna sine? Det er da deres valg!!!!!!!!

Jeg ville da aldri kalt mitt barn Kent Ronny, men så er det heller ikke mitt barn som skal hete det. Min heter Sander, og det synes jo hu over meg er fordummende! Djizzez................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...