Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har termin 2. desember og er 15+1 i dag, så du er nok 15 i morgen, altså ferdig fullgåtte, og så begynner du på uke 16 med 15+++, slik har i hvert fall jeg oppfattet det. Og det stemmer med terminkalkulatoren til Babyverden også.

Men ja, hjertelyden er fantastisk å høre!!!

OK, det var IKKE meningen å kritisere, ble bare forvirret siden jeg har 2. desember som termin og er 15+1 i dag, liksom. Håper det blir tydligere på neste ultra om vel en uke, da skal visst alle bebisene være ca. like store, hihi

Gratulerer så mye!! Det er en utrolig god følelse. Nettopp kommet fra jordmor jeg også nå. Jeg er i uke 13+6. Det tok kjeeeempelang tid før de hørte noe. Har aldri vært med på noe så nervepirrende... Hun holdt på å lete i ca et kvarter, det var helt grusomt. Helt uten lyd.... Hun sa at hvis jeg ble bekymret kunne jeg komme til utredning på gynekologisk et eller annet... Jeg så for meg det verste!! Hun prøvde så godt hun kunne å berolige meg om at morkaken nok lå i veien. Like før hun ga opp, sa hun at hun kunne få inn en annen jordmor som kunne prøve. Hun tok på en tykkere krem og prøvde. Da tok det ikke lang tid før vi hørte det dunket raskt. Over 160. Vi har en gutt fra før og hun sa at dette var typisk jentepuls. Koselig :) Nå kan både du og meg bare slappe av og nyte den gode tiden vi har fremfor oss.....

Annonse

Jeg var hos jordmor når jeg var 12 uker, da hørte jeg hjertelyden...:) Det gjør det hele mere virkelig ja..følte meg plutselig veldig gravid:) Jordmor sa at hun ikke var sikker på om hun ville finne den siden babisen enda var så liten...godt å høre ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...