Gå til innhold

Persienner - ser det dumt ut med to stykker på et vindu?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning

Skal kjøpe persienner til stuen men er usikker på hvordan det blir seende ut... Vi har litt teite mål, har et ganske stort vindu i stuen... har ikke lyst å legge ut masse på å spesialbestille det... Så tenkte vi heller kunne kjøpe 2 stk fra IKEA og ha i dette vinduet, da... men klarer ikke å se for meg hvordan det blir seende ut! tror dere det funker, eller ser det bare teit ut?

Fortsetter under...

Hvor bredt er vinduet da? Veit jysk har brede persienner, så sjekk der også kanskje. Ellers ser det ikke dumt ut med 2 stk, du vil jo enten ha dem oppe eller nede liksom, så den skjøten blir jo ikke så synelig...

Vi hadde to, og det gikk fint=) Hadde som oftest den ene nede og den andre midt på vinduet... Men måtte ta de vekk nå som vi har fått skyvedør. Er det de i tre du skal ha? Trooor vi har de liggende....

Annonse

De er kirsebær tror jeg... Ikke helt sikker, men er ihvertfall "mørkt" tre.

Ikke furu nei!!! hehe Skal spørre R om de ligger i boden enda, så kan jeg gi deg en lyd;) Mini nesten frisk=) Bare hosten igjen nå, så er vi der!

Må jo finne på noe snart nå... Lenge siden sist

Åå, hva pusser dere opp?? Kan ikke huske at det var noe som så ut til å trenge oppussing hos dere...! Vi har beholdt en som vi skal ha på "kontoret", men om vi har de andre også kan dere få de... Kan jo sende bilde av den vi har om du vil se=)

*maleren gjemmer eg når folk nevner oppussing* =P

Gjest Rebel & frøken ledning

Hehe, vi skal bare male og legge lister, pluss bytte ut noen møbler, ikke mer enn det=) pluss bytte de ekle stygge furudørene...=P

Kom og mal hos oss!

Duh, hvilken farge er det som er gulest igjen, lys toscana eller caffe latte? vil ha en som IKKE er noe gult i!

(Siden du er eksperten her...)

Dumt er det ikke, men eg synes det er finere med en. Har selv to vinduer over 2 meter i stuen(et i hvert ende) Ble overasket når eg måtte spesialbestille de, og oppdaga at det ikke ble så sinnsykt mye dyrere enn om hvis eg skulle kjøpt 2 i hvert av vinduene. Pluss at det hadde jo en hel remse med ulike farger og utførelser du kunne velge. JA innkludert i prisen hengte de jammen meg opp persiennene.

Vi har tre hengende i ene vinduet på stua. Men selve vinduet er oppdelt i tre også, så det passet så fint inn med de "innerlistene" :)

Sliter med kjøkkene vi også. Er litt teit mål. Men har sett at de har på Jysk hvis vi lar et lite gløtt være igjen på hver side.

Annonse

Oki, hørtes ut som at dere skulle gjøre store ting. hehe, er gravid vettu, hehe... sykemeldt *eddabedda* ;o) Lys toscana er gul, caffe latte er jo mer beige=S har ihvertfall den i stuen og den er ikke gul=) Så da blir det caffe latte hos dere=P Langt fra noe ekspert! hehe...

Enig med superfrustert OG oktobernurket :))

Men ville egentlig bare si at de har persienner på opptil 200 cm bredde på Maxbo også. De har det ikke som lagervare, må bestilles fra leverandøren (tar ca 3 dager-en uke) Koster ca 800 for den på 2 meter om jeg ikke husker helt gæli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...