Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Venninnen min fikk en liten jente nå 23. mai, men de har ennå ikke blitt enige om navn. Hun er til vanlig aktiv bruker her inne, men nå har de flyttet, og nettet er nede for en stund. Derfor lurer hun på hva dere synes om følgende navn, og hvilket dere ville valgt til en liten mørk skjønnhet.. - Ariana - Emmalyn - Vida - Eleah - Isobel
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Av disse navna ville jeg absolutt valgt Ariana, eventuelt Eleah. Vida er også fint, men for meg er det ei lita lys tulle med blå øyne. Emmalyn og Isobel er rare navn som jeg ikke liker. Syns derimot Emma og Isabel er fine navn.
Madam-mim Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Første valget mitt av disse navna ville vært Ariana. Evelyn i stedet for Emmalyn. Vida kanskje.
Gulp Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 1. Ariana 2. Vida Liker ikke de andre (Isabell er bedre enn Isobel, syns jeg)
prebs Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ville valgt Vida - det er kjempefint og passer bra til en mørk skjønnhet: )
supergyda Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Jeg synes de var mindre pene, og ville ikke valgt noen av dem.
supergyda Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Klarer ikke å lese ut av innlegget om den lille mørke skjønnheten delvis er av utenlandsk opprinnelse, og derfor trenger et navn som kan funke på flere språk (ser nesten slik ut av de navnene venninnen din har tenkt på. Hvis så, hva med et klassisk tidløst navn som for eksempel: Maria Eva Sara Elisabeth Julia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå