Snurrepippen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei Kan du se litt på meg? Jeg er født 170680 1) Får jeg jobben jeg søker nå? 2) Hvor mange barn får vi? 3) Kommer vi til å bo der vi bor/flytter vi? (Noen følelse på hvor?)
Aventis Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 hei! 1)) Føler du får denne jobben ja, inneholder den en del ansvar? Føler at du gleder deg veldig om du får den, men du vet at det blir mer ansvar? 2)) 2 barn får jeg opp=) 3)) Dere blir nok boende der dere flytter, føler dere kommer til å trives veldig der.. (Aner ikke HVOR nei.. hehe)
Snurrepippen Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Åååh, nydelig-nydelig-nydelig! Ja, jeg regner med at det blir mere ansvar, det er ikke så mange på arbeidsplassen. Men dette er en jobb jeg har siklet på leeenge ;-) Kan du se om det blir noe trøbbel med å slutte i min nåværende jobb? Jeg har ikke vært der så lenge, og det er litt usikkert med oppsigelsestider osv... Mine to nydelige gutter har jeg allerede fått, og er egentlig ganske fornøyd med det ;-D He, he, nei, akkurat hvor håpet jeg vel ikke du skulle se, men omgivelser, nære vannet, på landet? Vi bor for tiden i et hus nære vannet som vi har arvet etter familien til mannen min som vi pusser opp for fulle seil. Så det er snakk om flytting? Vi har forsåvidt snakket om å bygge nytt en gang, men det er laaaangt frem i tid. Ser du noe rundt det?
Aventis Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Dere kommer nok til å bygge hus om noen år ja..:) På landet var det jeg fikk opp på det!
Snurrepippen Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Veldig synd, men jeg ble ikke med lenger i ansettelsesprosessen, fordi jeg hadde for lang oppsigelsestid. Jeg ble veldig skuffet og demotivert og lurer på hvordan det ser ut videre? :..(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå