ElleL Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Etter fem mislykkede inseminasjoner og ett mislykket ivf-forsøk ser det ut som om kroppen min sier fra. Føler med nedtrykt og psykisk og fysisk sliten i dag. Bestilte tid hos fastlegen min i dag og fortalte om hva jeg har vært igjennom. Han forsto godt hvordan jeg hadde det og kalte det et hormonfall og sykemeldte meg 50% i to uker. Skal bli deilig å kunne slappe av litt og "komme meg " ovenpå igjen for på onsdag begynner jeg med sprøyter igjen:-)
Månestråle75 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Du har vært gjennom mye. Så bra at fastlegen din tok deg på alvor og sykmeldte deg slik at du kan komme deg ovenpå igjen :-)
Chaiemae Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Så bra. Ta godt vare på deg selv. Lykke til med neste forsøk, denne gangen skal det gå.
liesje Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 så bra at legen tok deg alvorlig, det er tøft dette vi går igjennom hver gang , tar på både psykisk og fysisk, så litt tid til å komme seg er helt nødvendig tror jeg. Lykke til med neste forsøk , krysser fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå