Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Å er så sinnsykt lettet og glad... Har skrevet en del her de siste dagene om blødninger fra rugedag 11 og positive tester fra rugedag 12. I dag har jeg tatt hcg prøve og den var på 299. (hadde jeg mistet begge eggene som ble satt inn... Og i og med at blødningen startet allerede på rugedag 11...) så hadde ikke hcg nivået vært så høy (enige???) Ett egg må ha kloret seg fast der inne og jobber med å produsere hcg... Nå blir det ekstremt spenennde å se resultatet på neste hcg prøve på onsdag. Men uansett hvordan det går skal jeg nå bare nyte det faktum at jeg ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!! (og krysse fingre og tær for at det skal gå bra!) HURRA!
AniBer Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jeg må bare spørre.. Fikk du beskjed om å ta det med ro og helst ligge.. Ikke gjøre noen ting.. Ei venninne av meg måtte det.
micro Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer - jeg er også gravid - fikk greie på det i dag på blodprøva. er min 12 rugedag og jeg har 133. dette skal gå bra.
micro Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 Hvilke rugedag er du på nå? trur jeg er 4+1 i dag siden jeg satte inn for to uker siden(mandag)
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ikke fått beskjed om noe som helst jeg... men siden jeg blør, har jeg sykemeldt meg denne uka. Da jeg snakket med klinikken... (som ikke vil at jeg skal komme å ta ultralyd for å finne ut av hvor blødningen kommer fra...) sa jeg at jeg kom til å sykemelde meg så lenge jeg blør.. det er nok lurt sa hun bare. Så da gjør jeg det. Håper jo det slutter å blø... men det kommer enn så lenge blod på papiret etter jeg har vært på do... planen er å ta det helt med ro/sove, mens ungene er i barnehage og skole. Slik at jeg kommer meg gjennom resten av dagen.. og ikke stresser... med tanke på blødningen...
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 9. juni 2008 dette var ment som svar til AniBer*rugerpå2*
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. juni 2008 jeg er på rugedag 18 i dag jeg... om ikke jeg tar helt feil så er jeg nå 4+3...? Ikke sjekket det så nøye ennå..
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. juni 2008 tusen hjertelig takk til alle for mange hyggelige gratulasjoner... nå er det bare å se om hcg har steget som det skal til onsdag..også.. vente på ultralyd i uke 7 for å se om det er liv laga der inne... HÅPER det går bra. Klem til alle sammen...
mucho mas Skrevet 10. juni 2008 #21 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så mye til deg og dine. Skal krysse fingre og tær for deg. Er selv 4+2 så skjønner at det er et høyt spenningsnivå på gang. Varmt smil fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå