Gå til innhold

MÅ LESES AV ALLE!!!!

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig, som mange har fått med dere har jeg slitt en del med blødninger og på lørdag hadde jeg en spontan abort. I dag var jeg på sykehuset for å få en utskraping, legen tok innvendig ultralyd og konstanterte at en utskraping var nødvendig, for her var det mye rester.. Akkuratt i det legen skulle ta ut UL dingsen og forberede utskraping med narkose, snudde lille laban på seg og der var jammen et dunkende hjerte:) En tvilling har gjemt seg godt der inne og det var den som kom ut på lørdag, altså har jeg et gjennlevende foster inni meg:) litt tidlig å rope hurra, hurra føler jeg, ble så sjokka over det lille levende at jeg vil vente litt med å være alt for glad før neste UL om en uke..

ville bare fortelle dere alle det, uansett hvor håpløst ting ser ut, så kan mirakler skje:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137953514-m%C3%A5-leses-av-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste i går at du mistetpå bursdagen din men fikk ikke tid til å svare... Åhh det må jo være utrolig deilig, men rar følelse du sitter med nå. Det var i allefall meningen med denne lille da. Sta, det skal den i allefall ha =) Kanskje det var det du følte på deg som var gale =) Håper du kan glede deg litt mere over det nå. Eksamens perioden erjo snart ferdig og en laaang god sommer venter på deg =) Hva sa sambo da???

Hihi kleeem

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...