Gå til innhold

Er dere noen her som skal ha barnet sitt i barnehagen hele sommer?

Anbefalte innlegg

Føler meg som en dårlig mor når jeg tenker på at jeg må ha barnet mitt i barnehagen i hele sommer, men det må jeg hvis jeg får meg en jobb.

Har vært arbeidsledig i snart 4 år nå.

Det er nesten ingen barn i barnhagen, og den barnehagen som barnet mitt går i blir slått sammen med en annen barnehage. Personalene som jobber i avdelingen som barnet mitt går i tar ferie nesten samtidig.

Faen, jeg hater sommer og ferie!!!

Fortsetter under...

Det er leit for deg, men om du ikke har noe valg, så må du gjøre det slik det passer best. Uansett, så tror jeg at det gjelder - i alle fall i kommunale barnehager - at alle barn skal ha minst 4 ukers ferie i året? Men det er mulig det kan gjøres unntakk.

Hør med barnehagen hvordan reglene for sommerferien er der.

Jeg jobber i barnehager, og alle barnehagene jeg har vært borti må barnet ha minst 4 ukers ferie i året. minst 2 eller 3 uker må tas sammenhengende i fellessferien.

Håper det ordner seg!! Tror nok barna koser seg i barnehagen selv om det er få barn, Tenk på all oppmersomheten de får :-)

Tror det er veldig individuelt hva barnehagene forlanger, de sier at vi må ha 3 eller 4 uker ferie i året, men vår bhg (kommunal) har ingen restriksjoner på når de må taes ut.

Vi har allerede hatt 2 mnd ferie utenlands, så derfor skal eldstemann i bhg i juni. samt at vi har ferie når bhg stenger i juli.

Ikke ha altfor dårlig samvittighet da, barna har det sikkert fint og koser seg nok i bhg=)

Jeg er sikker på at barna som skal være i bhg. i "sommerferien" kommer til å ha det mer gøy enn vanlig! Færre barn med flere ansatte, kan få nye venner i andre bhg. Muligheter til å dra på flere turer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...