Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Søsteren min og jeg skal bestille en bårebukett til tanten min som døde på torsdag vi er 5 søsken som skal spleise. Hva kan vi skrive? og kan vi skrive fra Grethes barn m familie, selv om moren vår også er død? Moren min og tanten min som nettopp har gått bort er søsken... Ååå hater sånt her.
Mammaen til Isak Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 du kan få skrive på akkurat det dere ønsker, jeg personlig syns det er bedre med mange navn på enn sånn som du foreslo, med det er min mening. Jeg liker personlige hilsner, som vi vil savne deg masse tante etc..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Skriv alle navnene du=) Mye mer koselig! Mistet Bestefar i Januar, vi skrev Englene våker over deg, Bestefar:o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Ehh, vi hade ikke noe godt forhold til henne, så det blir helt feil å skrive en personlig hilsen fra oss, med "kommer til og savne deg masse" o. l! Grunnen til at vi tenkte at vi kunne skrive fra mammas barn er egentlig fordi det blir personlig (på en annen måte), hun er død, og det er en søster igjen som kommer til å være i bisettelsen. Dessuten er det som en "siste" hilsen fra henne også, selv om hun ikke er her lenger...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Hehe men hva kan man skrive før det? Kan jo ikke bare slenge på navn da:) Jeg er heldigvis ikke vant til å finne på ting man kan skrive på bårebuketter.
Pittamitta Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hvil i fred tante. En siste hilsen fra Mari m/fam Per m/fam Liv m/fam Ola m/fam Mie m/fam
Mammaen til Isak Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 De foreslår nok helt standar setninger der du kjøper buketten, som hvil i fred, sov godt etc.. og den kan stå hilsen før navnene eller bare navnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå