Linn og gullet Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 koker, bruker mikro-sterilisator eller en sterilisator?? Vurderer å kjøpe en mikro-sterilisator, koker i dag..
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Siden det går kun i mme her, så har vi en sånn sterilisator som står på benken. Avent. Rommer 6 flasker med tilbehør. Kostet rundt 800 kroner eller noe...
Mammaen til Turid Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 mikrosterilisatporen til avent koster rundt 3hundre kroner og hsr plass til 6 flasker... den er genialø.. (sorry skrivefeiler, men vesla ligge på fanget.. )
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Vi bruker også avent sin mikrosterilisator. Har brukt mme fra begynnelsen av, og dette kjøpet er ett av de beste vi har gjort!
ohayoo Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 bruker også mikrosterilisator når jeg må vaske flaskene for hånd, men hvis det passer sånn at jeg kan vaske dem i oppvaskmaskinen er det rent nok )
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 kortid e det reint nok kun i oppvaskemaskin? vasker ikke for hånd, først maskin så mikro sterilisator etterpå. 4 måender her, og tenkte kansje det snart holdt med bare maskin...
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Etter 3 mnd kan man ta de i oppvaskmaskinen. Men smukkene må fortsatt kokes.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 anoonym her igjen om smukkene fortsatt må kokes, hvorfor enkli? så kan jeg jo likesågodt ta flaskene sammen med i mikroen da...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Ja enig.. så jeg putter liksågodt alt i sterilisatoren... Mulig smukkene er mer motakelig for bakterier da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå